handdator

Visa fullständig version : Vad är det här "Karma" på profilen?

askungen
2010-07-26, 20:37
E rätt ny här på forumet och satt o läste lite o pyssla me att skriva in info i min profil, då ser ja på alla som e inne och skriver i trådar att vi har nåt längst ner i vår profil t vänster om tråden, där det står Karma, va e de :?: Ja ser att en del har massa karma o en del mindre el ingen. Vart inte klok på va de e :roll: ,såååå, bättre fråga o verka okunnig än förbli det!! Tack på förhand :)

Steven.liu
2010-07-26, 20:50
"Vill du tacka någon för ett inlägg eller helt enkelt tycker personen är bäst?
Ge honom karma! Du kan antingen öka eller sänka en persons karma genom att trycka på + eller - vid deras inlägg eller om du går in i personens profil.

Personen som får karma kommer då få ett PM om vem som gett karman.

Gå nu och gör någon glad och dela ut lite karma. Nirvana väntar på dig :lol:"

Saxat från en tråd i kategorin "Nyheter" :)

Peckoltia
2010-07-26, 21:03
Det går inte att sänka någons karma sen det blev missbrukat eller vad man ska säja :D !!!

Steven.liu
2010-07-26, 21:05
Aha, nu när du säger det ser jag det själv! Är kanske lite taskigt att göra det.. ;)

AnetteJ.T
2010-07-26, 21:11
Jag är nog den enda på forumet som stängt av min funktion?
Jag inte är så förtjust i rankningar på forum.

Den enda gången jag har nytta av "karman" är när jag skall snabbt leta upp Sultanens profil för att se när han sist var här.

Läser du detta, Sultanen, så saknar jag dig (på PS med såklart) så kom tillbaka!!!!
//Lite OT i OT :lol:

Steven.liu
2010-07-26, 21:18
Jag har inte brytt mig så mycket om det bara. Är nog många nya som inte riktigt vet vad det är heller. Jag surfade inne i nyhetstråden lite sporadiskt och hittade en tråd om karman :P

AMDAdesign
2010-07-26, 21:19
Läser du detta, Sultanen, så saknar jag dig (på PS med såklart) så kom tillbaka!!!!
//Lite OT i OT :lol:

Du är faktiskt inte ensam om att sakna honom funderade på hur det hade gått för honom efter allt..hoppas han kommer tillbaka snart och att vi får se mer av hans project :)

askungen
2010-07-26, 21:30
Hej o tack för alla svar om Karma, jaha då vet ja va det e, tänk va seg ja va när ja inte fatta, nu så här efteråt e d ganska självklart.

askungen
2010-07-26, 21:31
Näääämeeen, ja har ju fått 3 st redan, tack, tack.

CatsWhisker
2010-07-27, 06:48
ser att du fått 6 !! ;)