handdator

Visa fullständig version : Räkor köpes

Skumberg
2010-09-06, 21:13
Tjenare

Är ny på sidan här :) tänkte bara kolla om de finns någon här i Göteborgs regionen som säljer räkor.

Hittar istortsätt bara massa skåningar, absolut inget fel på de man e jöh själv skåning vilse här uppe i norr :p

Men iaf, Räkor vill ja ha så om du nu känner dig träffad å hojta till :)

/Skumberg

Peckoltia
2010-09-06, 21:36
Hej, räkor har jag inga att sälja ännu men välkommen hit, kul att det blir fler "Göteborgare" jag är själv från Norrtälje egentligen:D:D!!!
Om inte annat så hittar du Cr och Cb låggraderade på Herkules Zoo:D!!

Skumberg
2010-09-08, 08:16
Hej, räkor har jag inga att sälja ännu men välkommen hit, kul att det blir fler "Göteborgare" jag är själv från Norrtälje egentligen:D:D!!!
Om inte annat så hittar du Cr och Cb låggraderade på Herkules Zoo:D!!

Hehe känner nästan bara inflyttade "Göteborgare" :p hur kommer de sig att du hamna i götet??

Låggraderade?? va innebär de?? o var hittar ja herkules zoo :)

Putte
2010-09-08, 08:43
På Herulesgatan 34. http://www.herkuleszoo.se
Sedan finns Hornbach, Gubbero Zoo och ett gäng till. Kolla på Eniro eller Hitta.se

Vilka sorter är du intressrad av?

Daniel Brodin
2010-09-08, 08:54
Kolla under "Djur säljes" här på sidan.

Räkor är rätt smidiga att skicka och bild på det som säljs ska finnas i annonserna.

De säljare som inte är seriösa blir inte långlivade. Jag tycker det är bättre att köpa oftast bättre räkor till billigare penning av nån här än i butik. (Litet men dock då jag gärna vill att de lokala butikerna ska överleva, men just räkor är så pass mycket sämre kvalitet oftast och garanterat mycket dyrare)

Välkommen till sidan!

smokin
2010-09-08, 10:30
Tjenare

Är ny på sidan här :) tänkte bara kolla om de finns någon här i Göteborgs regionen som säljer räkor.

Hittar istortsätt bara massa skåningar, absolut inget fel på de man e jöh själv skåning vilse här uppe i norr :p

Men iaf, Räkor vill ja ha så om du nu känner dig träffad å hojta till :)

/Skumberg

haha..här uppe i norr..är det göteborg du menar är norr då eller.:shock:
själv var jag 4 mil från göteborg i söndags för att ca kl 16 på eftermiddagen köra hem en liten nätt sträcka på 83 mil uppåt landet..det är lite norr det..men dock en massa mil kvar norrut :thumbs: