handdator

Visa fullständig version : Fisk i 30L

chrippe
2011-02-26, 10:17
Hejsan!
Finns det någon fisk man kan ha i ett 30l räkkar som inte behöver vara så många? inte mer än 5 st typ.

Peckoltia
2011-02-26, 10:40
Dom flesta små fiskar Boraras och Tetror är ju typ stimfisk och bör inte vara färre än 10 st, men du kan ju ha några platy eller svärdbärare eller någon annan levandefödare, finns ju små sådana också bland dem:D!!
Eller så kan du ju ha 1 st snygg kampfiskhanne i karet:D!!

chrippe
2011-02-26, 10:56
Men dessa fiskar du nämnde äter väl upp räklingarna? Det får nog bli några boraras i alla fall! Ska se om jag får tid och åka iväg idag och köpa några om jag hittar :)

Majki01
2011-02-26, 11:24
nja ingen av dom nämda fiskarna är att rek i ett akvarie med räkor.

Peckoltia
2011-02-26, 11:59
Jag har Boraras uropthalmoides som är fullvuxna i mitt kar med WP och jag har då inte sett att de käkar räkyngel, jag har gott om mini WP i det karet. Jag har heller aldrig sett att Boraras uropthalmoides gå ner till botten och karet står på skrivbordet där jag tillbringar största tiden på dagen just nu när jag är sjukskriven, jag har alltså full uppsikt över firrarna och vad dom gör och inte gör. Karet har nästan inga växter förutom några ynka Cryptocoryner i ena änden, dessa fiskar + de andra arterna av Boraras håller sej mestadels på mitten i karet eller straxt under ytan:D!!
Jag har även mitt kar med Blå tigrar i och där har jag Boraras maculata och brigittae, ser samma sak där, fiskarna håller mestadelen till i mitten och upp till ytan, aldrig vid botten:D:D!!!

Peckoltia
2011-02-26, 12:02
Om man har räkor i karet så går inte de fiskar jag nände att ha i det karet, det vet jag faktiskt Majki, jag trodde det skulle bli ett fiskar utan räkor och då spelar det ingen roll hur stora eller små fiskarna är eller hur, bortsett från att man inte kan ha några fiskar av större storlek:D!!!

chrippe
2011-02-26, 12:40
Ska snart iväg till djuraffären och se om de har några boraras! :)

Majki01
2011-02-26, 13:14
Hejsan!
Finns det någon fisk man kan ha i ett 30l räkkar som inte behöver vara så många? inte mer än 5 st typ.

Om man har räkor i karet så går inte de fiskar jag nände att ha i det karet, det vet jag faktiskt Majki, jag trodde det skulle bli ett fiskar utan räkor och då spelar det ingen roll hur stora eller små fiskarna är eller hur, bortsett från att man inte kan ha några fiskar av större storlek:D!!!

så att säga:)

chrippe
2011-02-26, 15:53
Nepp inte hade dem några sådana fiskar så det får bli en annan gång tyvärr.

Peckoltia
2011-02-26, 21:18
Har du inte Hornbach någonstans i Stockholm, du kan ju kolla om dom har för de tar in fisk från Akvarieteknik och dom har flera arter av Boraras:D!!

Majki, jag läste bara rubriken "Fisk i 30L", du behöver inte märka ord.

chrippe
2011-02-26, 21:37
Nja vet inte om det finns här men ska kolla med akvarielagret i Bromma och se om dem har något men det borde dem ha! :) men fiskarna får då inhandlas nästa helg... Annars finns det massa andra akvarieaffärer här som jag får kolla med :D

chrippe
2011-02-26, 21:40
Är inte hornbach ett bygg varuhus? Eller är det bara jag som fått för mig det :P

Sanna Karlsson
2011-02-26, 21:53
Är inte hornbach ett bygg varuhus? Eller är det bara jag som fått för mig det :P

Jodå, det är ett byggvaruhus också! Åk till hornbach i stockholm, de brukar ha bra fisk och billiga akvarier och tillbehör. Akvarielagret är såklart bra. Brommazoo är billiga.

chrippe
2011-02-26, 21:56
Okej får åka dit och kolla! :) Har inte varit på Akvarielagret men Bromma Zoo var jag på och handlade växterna, roten, bottensubstratet och lite andra saker till mitt nanoakvarium som jag har som avatar.

Peckoltia
2011-02-26, 22:09
Det ser väldigt mysigt ut i det karet på något sätt, jag har gillat det från första stunden jag såg det,
ett gäng Boraras av något slag skulle stå sej fint där i:D:D!!!!

Sanna Karlsson
2011-02-26, 22:10
Mmm, det ser lummigt och fint ut i bakgrunden.;)

chrippe
2011-02-26, 22:14
Tackar tackar! Mm gillar också detta kar ;) Nu vill jag bara att växterna i förgrunden ska växa och täcka hela botten där! :) och japp några boraras skulle sitta fint!

chrippe
2011-02-26, 22:18
Skulle vilja ha någon bakgrund utanpå det skulle svart passa tro? :)

hogge70
2011-02-27, 07:32
du har ju Apistogramma här på forumet som säljer små fisk kolla med honom vad han har..
och ni bor ju nästan grannar!!:thumbs:

tror du inte det kan bli mörkt i karet med svart bakgrund

Peckoltia
2011-02-27, 10:03
Jag tycker det är snyggt med den blå bakgrunden och den ger djup i karet också, skulle inte byta om jag vore du, jag har svart bakgrund i mitt 110L hörnkar och det blir mycket mörkare med det faktiskt:D!!!
Funderar på att vända till den blå sidan, men då måste jag tömma karet nästan helt för att dra fram hela bänken med kar och allt och vända på bakgrunden:|, näää, det får vara så här så länge:lol::lol:!!!!

chrippe
2011-02-27, 11:33
Okej! Jag har faktiskt inte någon blå bakgrund på utan det är en turkos vägg där bak :) Jag älskar turkost! men det är inte turkost i hela rummet :P Kanske skulle man sätta sånt här frostad plast där bak som oliver knott gör. Eller? :) Då blir det liksom turkost/blått ändå fast man ser inte väggen diret genom akvariet.

Peckoltia
2011-02-27, 11:46
Jaaaa, det är ju en jättebra idé ju, finns ju sådan plast som är självhäftande att köpa på metervara också har jag sett, men jag vet ju inte hur det kommer att se ut:D!!
Jag kan inte ha tapeten bakom bara för min tapet i sovrummet är någon form av rödlila och som jag avskyr så jag måste ha bakgrund, men din tapet blev ju snygg som bakgrund ju chrippe:D:D!!!

chrippe
2011-02-27, 11:50
Haha Ja den är väl det! Ska se om jag hittar någon sådan plast någon gång i veckan! :D Finns väl på alla byggvaruhus!

Peckoltia
2011-02-27, 12:38
Kan finnas i Husqarnas sybehörsbutiker, det är där jag sett denna plastfolie på metervara:D!!

chrippe
2011-02-27, 15:04
Nu har jag köpt fiskarna! 10 st super små gulliga filurer! :D

Peckoltia
2011-02-27, 15:22
Jaha och vad blev det för någon liten gullig firre då:D:D????

chrippe
2011-02-27, 15:40
Dvärgsboraras eller dvärgsrasbora kommer ej ihåg :oops: men det kanske är samma fisk? :)

chrippe
2011-02-27, 15:44
Haha dem är mindre än räkorna! :lol:

Peckoltia
2011-02-27, 16:58
Dvärgrasbora ok då bör det vara Boraras maculatus du köpt, en liten firre med prickar på:D!!!
Sånna har jag också här, dom är knappt 1 cm långa och mina vuxna Tigrar ser jättelika ut mot
dem:lol::lol:!!! Dom blir lite större, stannar runt 2 cm ungefär:D:D!!!

chrippe
2011-02-27, 17:01
Japp sånna är det med några prickar på sig! Super gulliga ju! :D

Peckoltia
2011-02-27, 18:18
Visst är dom:D:D!! Jag ska köpa några till tänkte jag kommande vecka då får dom in fler på Hornbach, AromaJohanna hjälpte mej köpa dessa, jag ville ha 20 st men dom hade bara 12 och när jag släppt ut dem i karet såg jag att en 5 - 6 st var av annan art:x!! Ringde Hornbach och frågade hur det kunde vara ungefär hälften av annan art:?, fick svaret att dom hoppat över från karet bredvid och då var det brigittae jag fått med:?. Satt och studerade dem och kom fram till att brigittae är det inte, snarare uropthalmoides för dom är på pricken lika dem fiskarna jag har i WP karet, så dom ska jag försöka fiska upp och förpassa till sina artfränder om jag lyckas håva upp dem vill säja, dom är ju så pyttesmå än ju:lol::lol::lol:!!!!

chrippe
2011-02-27, 18:24
Mm gulliga små fillurer! Vill också köpa några till! såg såhär i efter hand att det skulle passa med 10 till! men men det får blir en annan gång :)

Peckoltia
2011-02-27, 18:56
Jag får se när jag kommer till Hornbach själv, mitt dumma ben är i vägen:evil:!!!
Men ett gäng till av dessa små firrar vill jag ha i mitt 110L hörnkar, den saken äe ju klar:lol::lol:!!!

chrippe
2011-02-27, 19:05
Ajaj inte kul med skadat ben!
Lycka till i allafall.

Peckoltia
2011-02-27, 20:25
Du får allt lägga upp en bild med fiskarna i karet nu också va:D:D!!!

chrippe
2011-02-27, 20:34
Haha Ja jag får fixa det imorgon! nu är det släckt! En fråga bara fiskarna är super bleka... nästan inge färg alls och dem var så när jag köpte dem... några funderingar?

Peckoltia
2011-02-27, 20:56
Mina är också bleka med prickar, dom är ju bara knappt 1 cm så dom har inte färgat ut än, hur stora är dina:D?

chrippe
2011-02-27, 21:12
Mina är också runt 1 cm så dom får väl färg när som växer till sig lite! nu är dom pytte! :lol:

Peckoltia
2011-02-27, 21:53
Jag såg att det blänkte till som av guld vid stjärtroten förut, dom är sååååå himmla sööööööta, är jätteförälskad i mina små pyttefirrar:D:D:D!!!!

chrippe
2011-02-27, 22:13
Ja Dem är riktigt sööta! :D ska som småningom skaffa ett akvarium på 50 - 70 L och bara ha massa små sådanna firrar i med några räkor också! :D

Peckoltia
2011-02-27, 22:39
Ungefär som jag har mina boraras uropthalmoides och White Pearl i mitt 60L kar på skrivbordet, har Tylomelania sp Yellow där också och dom håller på med "kaninverksamhet" det ploppar ut en massa små bebbar från dem:lol::lol:!!!
Får snart sätta upp några av Tyllobebbarna till salu:D!!

chrippe
2011-02-27, 22:48
Haha Alltid kul när man får små firrar men tillslut kan det bli lite för många men då kan man käna lite pengar på dem!:lol::lol::lol:

Peckoltia
2011-02-28, 10:00
Njae, Tylomelania är ju en snäcka ju chrippe:lol::lol:!! Vore kul om jag lyckades få mina uropthalmoides att leka, men jag behöver nog lite mer växter i karet först än den ynka lilla Cryptocorynen i ena hörnet som jag har nu, dessutom gillar jag inte kar nästan utan växter, dom ser så kala och tråkiga ut i mina ögon även om man har rötter:lol::lol:!!!!

chrippe
2011-02-28, 10:20
Haha ja det är det ju! Hade tre stycken sådana förut! svarta! men har inte kvar dem längre... Nej och jag håller med att kar utan växter kan se lite nakna ut :D

chrippe
2011-02-28, 10:33
Skulle mata mina ny små fiskar men dom går inte upp till ytan och tar maten... Varför gör dom inte det?

Peckoltia
2011-02-28, 10:33
Tycker personligen det är fult faktiskt:oops: och jag skäms över mitt fula kar här, så därför måste det åtgärdas snarast:D:D!!!
Jag skulle vilja ha sånna växter du har i mitt 60L kar:D!!

chrippe
2011-02-28, 10:42
Dem växterna jag har i mitt 30L? :D Det är en snygg växt det! :D:D:D

Peckoltia
2011-02-28, 10:48
Ja det tycker jag med, ska köpa mej ett gäng stänglar av den och plantera sen får jag se vad mina Tylomelania tycker, dom kanske tycker att matte planterat en jättedelikat sallad åt dem:lol::lol:!!!
Får ha några stänglar extra och sätta i ett annat kar för säkerhets skull:D!!

chrippe
2011-02-28, 10:51
Hmm mina gillade att äta mina växter! Även fast jag matade dom mycket! Ja det skadar ju inte att ha ett litet extra förråd av växter! Skulle vada coolt att ha ett akvarium fullt med alla möjliga växter så man bara kunde gå och plock när man ville! :D

Peckoltia
2011-02-28, 11:03
Ett jättestort växtkar, ja det hade ju inte varit dumt det inte:D!!
Min nya Cryptocoryne usteriana är flitig på att skicka ut småplantor så den har jag plockat av och har i alla tillräckligt höga kar nu, vissa växter går ju att plocka av även omman inte har något sånt växtakvarium:D!!

chrippe
2011-02-28, 11:07
Ja det gör det ju men det hade vart coooolt! :) Jag tror mina fiskar är rädda för maten! jag matar dom men dom går inte upp till ytan och äter utan väntar tills den sjunker men när det sjunkt så simmar dom mot den sen bort sen mot den igen... äter dina direkt från ytan?

Peckoltia
2011-02-28, 12:03
Nej dom tar den när den börjat sjunka, i dag fick dom som frukost finsmulade artemiaflingor som är väldigt poppulärt hos mina fiskar:D!!

chrippe
2011-02-28, 12:29
Hmm jag får nog ta och smula ner mitt också vilket jag inte gjorde innan:)

chrippe
2011-02-28, 12:54
Här kommer två bilder på mina små ny inköpta firrar!

Peckoltia
2011-02-28, 13:40
Vilka fina bilder du fått på de små raringarna, precis så ser mina ut också:thumbs::thumbs:
De är lika bleka som mina med de där prickarna och blekheten får en ju att undra om det verkligen ska bli maculata av dem,
ser mer ut som om dom skulle bli petchnoi av dem, men de är ju ännu så små så det är ju svårt att säja, vi får se när de små firrarna blivit lite större:D!!
Om du går in på akvarietekniks hemsida och tittar på gruppen Rasbora så hittar du båda sorterna och jag tycker personligen våra firrar ser ut som petchnoi och inte maculata:?

Fiskarnas storlek på sidan stämmer inte med verkligheten, de blir ca 2 - 2,5cm.

chrippe
2011-02-28, 14:00
Hååler helt och hållet med om att det ser ut som en petchnoi! Hmm...

chrippe
2011-02-28, 14:01
Håller helt och hållet med om att det ser ut som en petchnoi! Hmm...

Peckoltia
2011-02-28, 14:34
Ja, vist liknar den mer den firren än maculata, i alla fall i den här storleken:scratch:, jag tycker den ut som en miniatyr av petcnoi och mej gör det inget, men det gäller att få fler av samma sort, det är nog bara att hoppas på att grossisten skickar samma fisk som maculata fast det är petchnoi de skickar:lol:!! Får vara observant på att firrarna ser lika dana ut som dom jag har hemma helt enkelt:D:D!!!
Hmmmm, det förutsätter ju att jag kan åka till Hornbach i egen hög person det, måste ju till ortopeden på torsdag, får väl helt enkelt försöka åka till Hornbach då om jag klarar av det vill säja:?:scratch:

chrippe
2011-02-28, 14:47
Nej mig gör det inget heller men som sagt så får vi se det när dem blir större! :) Gud det där benet ställer till med mycket det!

Peckoltia
2011-02-28, 15:06
Ja det gör det och så har jag redan förut problem med muskelstyrkan och balansen, jag bävar för när jag ska ner för trappen på torsdag, 3 tr. upp utan hiss och till råga på allt så är trappen svängd så klart, näää usch:shock::shock:!!!!! Jag måste gå med kryckor ner för trappen, men sen får jag lämna dom i barnvagnsrummet där min lånade rullstol står, sen är det bara att försöka klämma sej ut genom dörren för naturligtvist så har vi ingen sån där smart dörr som går upp av sej själv när man trycker på knappen:?!! Väl ute så är det ju bara att rulla ner till hålplatsen och sen rulla ombord på spårvagnen.......hm, förutsätter att ramperna fungerar och att det är en nyare vagn och inte en lång rad av de äldre som man inte kan åka med när man sitter i rullstol:roll::roll: Mycket som måste klaffa, hoppas jag snart kan börja gå igen, men till Hornbach måste jag ju;);):D:D!!!!

chrippe
2011-02-28, 15:21
Uscha buscha ja! Lycka till att gå i trappan för det kan inte vara enkelt med kryckor speciellt när den är svängd! Haha tycker spårvagnar är charmigt men tyvärr finns det inte så många spårvagnar här som det gör i Göteborg... Här är det Buss och tåg som gäller om man inte är i inner stan där det finns några få linjer med spårvagn! :) Lycka till! :D

Peckoltia
2011-02-28, 15:27
Nää, Stockholm har inte så många spårvagnslinjer nej, det hade dom förr:D!

chrippe
2011-02-28, 15:37
Precis det är lite synd!

Peckoltia
2011-02-28, 15:49
Visst är det, för tunnelbana är inte riktigt samma sak även om det går fort:D!!
När ska du köpa flera av dessa firrar då:D??

chrippe
2011-02-28, 16:17
Ja du Vet inte riktigt när jag ska köpa flera... Så snart som möjligt i alla fall :D

Sanna Karlsson
2011-02-28, 16:27
Ja det gör det och så har jag redan förut problem med muskelstyrkan och balansen, jag bävar för när jag ska ner för trappen på torsdag, 3 tr. upp utan hiss och till råga på allt så är trappen svängd så klart, näää usch:shock::shock:!!!!! Jag måste gå med kryckor ner för trappen, men sen får jag lämna dom i barnvagnsrummet där min lånade rullstol står, sen är det bara att försöka klämma sej ut genom dörren för naturligtvist så har vi ingen sån där smart dörr som går upp av sej själv när man trycker på knappen:?!! Väl ute så är det ju bara att rulla ner till hålplatsen och sen rulla ombord på spårvagnen.......hm, förutsätter att ramperna fungerar och att det är en nyare vagn och inte en lång rad av de äldre som man inte kan åka med när man sitter i rullstol:roll::roll: Mycket som måste klaffa, hoppas jag snart kan börja gå igen, men till Hornbach måste jag ju;);):D:D!!!!

Spar på krafterna till hornbach och åk sjukresetaxi till ortopeden. Då kan taxichauffören hjälpa dej ned för trappen med. Kostar mellan 40-80 kr beroende på i vilket län man bor(har jag för mej!).;)

Peckoltia
2011-02-28, 16:41
Om det var så billigt ändå, men om man inte har beviljad färdtjänst kostar det 160kr enkel här i Göteborg och så ska man ju tillbaks hem med så det blir 160kr till = 340kr och det tänker jag inte betala:x!! Det måste tyvärr bli spårvagn för min del och då kan jag lika väl åka ut till Hornbach också när jag ändå håller på:D!!

chrippe
2011-03-02, 10:01
Hmm... dem där små krabaterna verkar inte gilla maten jag har just nu... Det simmar till maten men simmar bort lika snabbt. Vad äter era Dvärgsboraras? :scratch:

Peckoltia
2011-03-02, 10:08
Mina käkar vanligt flingfoder som jag smulat med mortel blandad med skalad artemia och artemiaflagor, fungerar jättebra, dom käkar i alla fall:D!!
Gjorde i ordning käk i en sån där liten glasburk med lock som man köper ABBA:s kaviar i:D

chrippe
2011-03-02, 10:13
Okej Men vi har ingen mortel då jag råkade ta sönder den :oops: Matar med vanligt flinfoder men smular bara ner det med fingrarna men dom rör det inte... Vad är artemia?

Peckoltia
2011-03-02, 10:25
Artemia är en liten räkliknande varelse, tror den heter Artemia salina eller något sådant, man kan köpa ägg av dem i zooaffären för att kläcka och mata fiskar med men det kräver en bur med saltvatten i och luftning med luftpump och sån där "sockerbit". Nykläckt Artemia är pytesmå men de är ett ypperligt foder för fiskar och har en hög proteinhalt. Jag köpte skalad artemiaägg på Tradera, tror killen har annons på det nu med där, det är lika bra till fiskar som den nykläckta artemian, men jag föredrar skalade ägg och blanda i finfördelad flingfoder:D:D!!!

chrippe
2011-03-02, 10:27
Okej! :D Såna tänker inte jag skaffa just nu så dom får allt ta och äta fligfodret! annars får dom skylla sig själva!

Peckoltia
2011-03-02, 10:34
Men skalade artemiaägg kan du ju faktiskt köpa dom behöver ju inte odlas i alla fall:lol::lol:!!!

chrippe
2011-03-02, 10:37
Hur många köper man då? En påse?

Peckoltia
2011-03-02, 10:45
Kolla på Tradera, på bilden är en burk men han säljer i gram på sippåse, du kan inte köpa artemiaägg som hönsägg chrippe (Jag önskar köpa en kartong med 6 artemiaägg tack!):lol::lol::lol:!!!

http://www.tradera.com/Skalad-Artemia-Decapsylated-Artemia-20gr-auktion_341861_121887982

20 gram räcker ett bra tag faktiskt!

chrippe
2011-03-02, 10:48
Jaha... Nej det vore konstigt om man bara kunde köpa 6 ägg haha nej det går ju inte :D:D:D får ta och beställa sånna :)

Sanna Karlsson
2011-03-02, 10:49
:thumbs:Mina galaxy och birgittae älskar skalad artemia. Det är en bra investering.

chrippe
2011-03-02, 10:50
Bra då ska jag invertera i det också! :)

Peckoltia
2011-03-02, 10:51
:thumbs:Mina galaxy och birgittae älskar skalad artemia. Det är en bra investering.

Har du någon bild på dina brigittae Saga?

Sanna Karlsson
2011-03-02, 11:25

Nej, men jag kan ta en lite senare. Det är städdag här med.

Bladet
2011-03-02, 15:32
Nej, men jag kan ta en lite senare. Det är städdag här med.

Hahaha, du oxå!

Typ Titta älskling (maken som kommer hem):hehe: va jag varit duktig :roll::roll::roll: *huvudet löjligt på sne*

Imorron drar saga och jag å akvarieshoppar. :evilgrin::evilgrin::evilgrin:

chrippe
2011-03-02, 15:40
Vart ska ni handla då? :D

Bladet
2011-03-02, 16:12
Vart ska ni handla då? :D

Vet man aldrig:shock:

Jag vill köpa mossor. Snygga rötter kollar jag ALLTID efter.
Snubblar jag över Sakuror så står 7 på önskelistan. Blir kvällens uppgift att inventera akvarierna.

NU SKA DET BLI AV..........Vi ska till Södermalms Akvarieaffär.:beg::beg::beg:
http://www.sodermalmsakvarieaffar.se/index3.htm

Den är lovordad på många forum. Speciellt personalen. Ägaren höll ett föredrag i UppsalaAkvarieförening som jag tyvärr missade. :(

chrippe
2011-03-02, 16:48
Spännande! Har alldrig varit i den affären men den är säkert bra :D

Sanna Karlsson
2011-03-02, 17:28

Ja, nu så! 5664 Här kommer en på mina galaxy 5665

Peckoltia
2011-03-02, 17:38
Det där är inga Boraras brigittae det är faktiskt Boraras merah Saga, var har du köpt dem någon stans:scratch:

Men dom är också vackra!

Sanna Karlsson
2011-03-02, 18:28
Det där är inga Boraras brigittae det är faktiskt Boraras merah Saga, var har du köpt dem någon stans:scratch:

Men dom är också vackra!

Jag håller med om att det ser ut som om det är en svart fläck på sidan(dålig bild) men alla har ett svart band som sträcker sej bakom ryggfenan. (Birgittae) Sen vad arten heter är även vetenskapsmännen oense om. Jag har bytt till mej dom av Benkert! :D

Peckoltia
2011-03-02, 18:37
Det där är i alla fall helt klart Boraras merah, du ser det på att den svarta linjen är lite åtklämd så linjen nästan är som 2 fläckar i stället för den som brigittae har som är lika dan som på urothalmoides fast den är något bredare, brigittae har också röda fläckar i fenorna:)

Sanna Karlsson
2011-03-02, 18:54
Det där är i alla fall helt klart Boraras merah, du ser det på att den svarta linjen är lite åtklämd så linjen nästan är som 2 fläckar i stället för den som brigittae har som är lika dan som på urothalmoides fast den är något bredare, brigittae har också röda fläckar i fenorna:)

En del har en avklämd fläck på magen och sen en rand bakåt och vissa av dom har vackra röda fläckar på fenorna och på stjärtfenan. De är vackra i alla fall!:thumbs: