handdator

Visa fullständig version : Slöjstjärtar

snailmilla
2011-10-02, 09:10
2 Slöjstjärtar med teleskopögon bortskänkes. Stora som en knytnäve, haft dem sedan de var små, lagt rom 1 gång. Är tama och matglada, aldrig vart skadade eller sjuka, ögonen är hela och fina.

Finns i Nynäshamn

94849485

miksko
2011-10-02, 12:43
Skickas dessa mot frakt + en slant eller gäller bara hämtning? :)

mollsan
2011-10-02, 13:19
Rackarns att jag inte visste detta igår då jag var i dina trakter!
Nu dröjer det nog en månad innan vi ska till stockholmsområdet igen!

De skulle vara perfekt sällskap till min "Siri" en svart teleskopslöjis.... :thumbs:

snailmilla
2011-10-02, 14:39
Skickas dessa mot frakt + en slant eller gäller bara hämtning? :)

De måste nog bli hämtning i Nynäshamn, kan tänka mig att åka in med dem till Stockholm om jag har andra ärenden in dit (blir isf en helg).

Mvh

snailmilla
2011-10-02, 14:41
Rackarns att jag inte visste detta igår då jag var i dina trakter!
Nu dröjer det nog en månad innan vi ska till stockholmsområdet igen!

De skulle vara perfekt sällskap till min "Siri" en svart teleskopslöjis.... :thumbs:

Det vore underbart om de fick komma till ett hem med andra slöjisar, de är mycket sociala med varandra iaf, och jag vill helst att de kommer till samma hem, hör av dig när ni kommer hit iaf, kan hända att de finns kvar.

Mvh

mollsan
2011-10-02, 16:57
Det vore underbart om de fick komma till ett hem med andra slöjisar, de är mycket sociala med varandra iaf, och jag vill helst att de kommer till samma hem, hör av dig när ni kommer hit iaf, kan hända att de finns kvar.

Mvh

Det ska jag absolut göra!

AMDAdesign
2011-10-03, 11:29
Ska till sthlm första helgen i november skulle gärna ta med dom hem till mina slöjor här hemma kan du hålla dom till söndagen den 6e så kan jag åka förbi dig på vägen hem?

snailmilla
2011-10-03, 14:45
Ska till sthlm första helgen i november skulle gärna ta med dom hem till mina slöjor här hemma kan du hålla dom till söndagen den 6e så kan jag åka förbi dig på vägen hem?

Hejsan!

Ja, du har hört av dig tidigare om de här två sötbollarna. Men jag hade ju lite svårt att släppa iväg dem, fäst mig ganska starkt vid dem. Men nu kan vi verkligen inte ha kvar akvariet i stallet, och jag har inte plats med det i min lokal heller.

De är en månad kvar innan du kan hämta dem dock, stallansvariga vill bli av med de så fort som möjligt. Men finns de kvar är du varmt välkommen!!!

Viktigt är ju att de får ett bra hem

AMDAdesign
2011-11-04, 10:49
Finns dom kvar? Tar gärna med dom hem på söndag när jag kör genom Stockholm. Skicka gärna ett pm med ditt nr så kan jag ringa

Peckoltia
2011-11-04, 11:44
Skicka meil i stället Amanda, bättre och snabbar napp då;)

snailmilla
2011-11-06, 14:07
De finns kvar, men har inte vart inne på datorn under helgen! Såg ditt mail nu, och har hört av mig till dig (Amanda) via sms. Så får vi se om du redan hunnit iväg lr ej.

//Camilla

AMDAdesign
2011-11-07, 08:58
Tack för de fina slöjorna barnen har döpt dom till Humle o Dumle och de simmar runt för fullt i karet o kollar runt :mrgreen: