handdator

Visa fullständig version : Sparven får väl presentera sig också då =)

Sparven
2012-01-10, 20:06
Hej på er.

Jag tänkte att jag får väl skriva ett par rader jag också då. Det är så att jag är lite ny på detta med akvarium, men det kommer eftersom och det finns väl inte så många bättre ställen att lära sig saker än forum? Kanske böcker då, men det läser jag så lite som möjligt av. =)

Men jag har fått klartecken att starta ett akvarium här hemma och så ska det bli, men jag känner att jag vill planera väldigt mycket innan detta så allt är på den klara sidan när allt inhandlas. Därför kan det nog komma en del konstiga frågor från min sida, men det hoppas jag att ni står ut med andå. ^^

Men det jag gör på dagarna har absolut inget att göra med akvaristik, men jag gissar väl att jag har ett ganska stort sinne för färg och form tackvare mitt arbete som stensättare (Ritar alla trädgårdar sj osv). Så jag kommer nog tjata en del om utseende när det kommer till mitt akvarium. Kanske om jag har tur så får jag hjälpa någon annan stackare med det jag kan också. Men det kommer väl kanske mer senare när man har varit igång ett tag och fått grepp om sakerna!

Fotografering är även något som jag älskar så det kommer nog komma en del bilder från min sida, men det tar nog ett tag innan jag och min Nikon kommer underfund med hur man fotar akvarium =)

Hoppas ni fått en susning om vem jag är och vad jag gör genom detta, och jag säger väl Hej igen till alla!

//Sparven

Sanna Karlsson
2012-01-10, 20:19
Hej Sparven och välkommen hit;)

Champis_Sanna
2012-01-10, 20:32
Hej och välkommen hit! Frågar man inte får man inget veta :)

Peckoltia
2012-01-10, 20:57
Hej och välkommen till vårt glada gäng:thumbs:!!

clas
2012-01-10, 21:23
Låter som att du ska surfa in på Plantswap.se oxå (sidan är nere då det sker en massa jobb med forumet). Just ja Välkommen!

Sparven
2012-01-10, 22:40
Låter som att du ska surfa in på Plantswap.se oxå (sidan är nere då det sker en massa jobb med forumet). Just ja Välkommen!

Aa, det blir nog en del på PlantSwap.se aswell. Har varit inne där en hel del också, synd bara att de tog ned forumet precis när man skulle börja kolla runt på allvar

CatsWhisker
2012-01-11, 08:40
välkommen till oss....

Bara fråga på..Det gör vi alla....:)

matsvin
2012-01-11, 11:29
Välkommen hit!

O ställ frågor du, det har jag gjort och fått bra svar :D