|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
|
Sida 1 av 4 |
[ 51 inlägg ] | Gå till sida 1, 2, 3, 4 Nästa |
|
| Författare | Meddelande | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| J.milton |
|
|||||
Ort: Motala, östergötland Län: östergötland Mina räkor: Chrystal red Körsbär Mina snäckor: Äppelsnäcka ,gul ,Blå ,Lila Zebrasnäcka Karma: 0 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Räkmackan |
|
|||||||
Ort: MalmöCity Län: Skåne Mina räkor: Crystal red, Crystal black Golden, Snowwhite Kingkong, Redruby, Bluebolt Black tiger, Blue tiger Red Cherry, Sakura Amano Mina snäckor: Posthorn, Physa, Helena, Thylomenalia, Malajsisk sandsnäcka. Karma: 151 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| Peckoltia |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| J.milton |
|
|||||
Ort: Motala, östergötland Län: östergötland Mina räkor: Chrystal red Körsbär Mina snäckor: Äppelsnäcka ,gul ,Blå ,Lila Zebrasnäcka Karma: 0 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Räkmackan |
|
|||||||
Ort: MalmöCity Län: Skåne Mina räkor: Crystal red, Crystal black Golden, Snowwhite Kingkong, Redruby, Bluebolt Black tiger, Blue tiger Red Cherry, Sakura Amano Mina snäckor: Posthorn, Physa, Helena, Thylomenalia, Malajsisk sandsnäcka. Karma: 151 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| Peckoltia |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| J.milton |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Peckoltia |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| J.milton |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Arek |
|
|||||||
Ort: Stockholm Län: Vendelsö Mina räkor: " CR Red Ruby " " KK Single Stripe " " Crystal Red " " Crystal black " " Blue Tiger " " Red Tiger " " Deep Blue Tiger " " Black Tiger " " Blue Pearl " Mina snäckor: Blåa posthorn Röda posthorn Rosa poshorn Karma: 54 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| CatsWhisker |
|
|||||
Ort: Karlshamn Län: Blekinge Mina räkor: CR grade A-S+ CB S+ Golden Snowwhite Cherry Caridina Baulbauti Rainbow Mina snäckor: Blå Posthorn Anatome Helena Rosa Posthorn Äppelsnäckor Gula, ElfenbensVita , Jade, Lila , Rosa Karma: 22 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Sultanen |
|
||||
Ort: Borås Mina räkor: Red Crystal S-Snowwhite Red Cherry Karma: 45 |
|
||||
| Upp | |
||||
| J.milton |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| CatsWhisker |
|
|||||
Ort: Karlshamn Län: Blekinge Mina räkor: CR grade A-S+ CB S+ Golden Snowwhite Cherry Caridina Baulbauti Rainbow Mina snäckor: Blå Posthorn Anatome Helena Rosa Posthorn Äppelsnäckor Gula, ElfenbensVita , Jade, Lila , Rosa Karma: 22 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Peckoltia |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
|