|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
|
Sida 1 av 3 |
[ 32 inlägg ] | Gå till sida 1, 2, 3 Nästa |
|
| Författare | Meddelande | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Johnny Wong |
|
|||||
Ort: Hägersten Län: Stockholm Mina räkor: Dennerli "Kardinal"-räkor Karma: 56 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Henkka |
|
||||
Mina räkor: Körsbär cr Såsmåningom Tiger Karma: 0 |
|
||||
| Upp | |
||||
| PatrikMalmo |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| jendan |
|
||||
Mina räkor: crystal red på nybörjar nivå Karma: 1 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Räkmackan |
|
|||||||
Ort: MalmöCity Län: Skåne Mina räkor: Crystal red, Crystal black Golden, Snowwhite Kingkong, Redruby, Bluebolt Black tiger, Blue tiger Red Cherry, Sakura Amano Mina snäckor: Posthorn, Physa, Helena, Thylomenalia, Malajsisk sandsnäcka. Karma: 151 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| SkummFlumm |
|
||||
Mina räkor: CR av lägre grad Karma: 0 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Charlie_73 |
|
||||||
Ort: Finspång Län: Östergötland Mina räkor: CrystalRed ,CrystalBlack Amano,Cherry,Blue Pearl Blå tiger,Kardinaler Karma: 18 |
|
||||||
| Upp | |
||||||
| berraåsnobben |
|
||||
|
||||
| Upp | |
||||
| Arek |
|
|||||||
Ort: Stockholm Län: Vendelsö Mina räkor: " CR Red Ruby " " KK Single Stripe " " Crystal Red " " Crystal black " " Blue Tiger " " Red Tiger " " Deep Blue Tiger " " Black Tiger " " Blue Pearl " Mina snäckor: Blåa posthorn Röda posthorn Rosa poshorn Karma: 54 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| AnetteJ.T |
|
|||||
Ort: Österlen Län: Skåne Mina räkor: Blue Pearl, Amano, Gula och Tiger. |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| broddan |
|
|||||
Ort: Huddinge Län: Stockholm Mina räkor: Amano Caridina Dennerli Crystal Black Crystal Red Snowwhites Körsbärsräkor Mina snäckor: Posthorn lite olika färger Tylomelania sp. dvärg Zebrasnäcka (Bra algätare) Malaysiska sandsnäckor (Bra på att städa bort obefruktade malägg) Karma: 18 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| squamata |
|
||||||
Ort: Helsingborg Mina räkor: Crystal Red, cherry Karma: 0 |
|
||||||
| Upp | |
||||||
| Lingonfil |
|
||||
|
||||
| Upp | |
||||
| Räkelina |
|
|||||
Ort: Edsbyn Län: Hälsingland Mina räkor: CR,CB,white pearl,blue pearl,algräka,Marmo och körsbärsräka,amano Mina snäckor: Zebra,Guläppel,Anentome helena Karma: 1 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| JenL |
|
||||
Ort: Norrköping Län: Östergötland Mina räkor: Crystal Red Crystal Black Rosa Snowwhite Körsbärsräkor Amano Caridina cf. Babaulti Atya Gabonensis Caridina gracilirostris Atyopsis moluccensis Mina snäckor: Röd/blå Posthorn Tylomelania gemmifera Tylomelania sp. orange Tylomelania sp. yellow Tylomelania patriachalis Tylomelania perfecta Paludomus spec. "Bella" Clithon sp. (svart, svart/gul) Thiara concellata Malaysiska sandsnäckor Zebrasnäckor Karma: 14 |
|
||||
| Upp | |
||||
|
Sida 1 av 3 |
[ 32 inlägg ] | Gå till sida 1, 2, 3 Nästa |
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |