|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
|
Sida 1 av 2 |
[ 30 inlägg ] | Gå till sida 1, 2 Nästa |
|
| Författare | Meddelande | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Johnny Wong |
|
|||||
Ort: Hägersten Län: Stockholm Mina räkor: Dennerli "Kardinal"-räkor Karma: 56 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| jendan |
|
||||
Mina räkor: crystal red på nybörjar nivå Karma: 1 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Räkmackan |
|
|||||||
Ort: MalmöCity Län: Skåne Mina räkor: Crystal red, Crystal black Golden, Snowwhite Kingkong, Redruby, Bluebolt Black tiger, Blue tiger Red Cherry, Sakura Amano Mina snäckor: Posthorn, Physa, Helena, Thylomenalia, Malajsisk sandsnäcka. Karma: 151 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| SkummFlumm |
|
||||
Mina räkor: CR av lägre grad Karma: 0 |
|
||||
| Upp | |
||||
| berraåsnobben |
|
||||
|
||||
| Upp | |
||||
| christin persson |
|
||||
Län: Dalarnas Mina räkor: Amano och körsbärsräkor Mina snäckor: Posthornssnäckor röda och prickiga Karma: 7 |
|
||||
| Upp | |
||||
| AnetteJ.T |
|
|||||
Ort: Österlen Län: Skåne Mina räkor: Blue Pearl, Amano, Gula och Tiger. |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Arek |
|
|||||||
Ort: Stockholm Län: Vendelsö Mina räkor: " CR Red Ruby " " KK Single Stripe " " Crystal Red " " Crystal black " " Blue Tiger " " Red Tiger " " Deep Blue Tiger " " Black Tiger " " Blue Pearl " Mina snäckor: Blåa posthorn Röda posthorn Rosa poshorn Karma: 54 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| Lingonfil |
|
||||
|
||||
| Upp | |
||||
| stocke |
|
||||
Ort: hässelby Län: stockholm Mina räkor: crystal black/red.cherry. white pearl. golden. marmor. blue pearl. neocaridina sp blue.neocaridina yellow. caridina cf babaulti green. caridina cf babaulti blue. caridina cf babaulti rainbow. blue tiger. sakura.Tiger. Mina snäckor: helena. lila, rosa äppelsnäckor Karma: 59 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Räkelina |
|
|||||
Ort: Edsbyn Län: Hälsingland Mina räkor: CR,CB,white pearl,blue pearl,algräka,Marmo och körsbärsräka,amano Mina snäckor: Zebra,Guläppel,Anentome helena Karma: 1 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| JenL |
|
||||
Ort: Norrköping Län: Östergötland Mina räkor: Crystal Red Crystal Black Rosa Snowwhite Körsbärsräkor Amano Caridina cf. Babaulti Atya Gabonensis Caridina gracilirostris Atyopsis moluccensis Mina snäckor: Röd/blå Posthorn Tylomelania gemmifera Tylomelania sp. orange Tylomelania sp. yellow Tylomelania patriachalis Tylomelania perfecta Paludomus spec. "Bella" Clithon sp. (svart, svart/gul) Thiara concellata Malaysiska sandsnäckor Zebrasnäckor Karma: 14 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Leonard |
|
||||
|
||||
| Upp | |
||||
| jerker_s |
|
||||
Ort: Vingåker Mina räkor: Crystal red C-SSSS+ Crystal black C-SSSS+ Karma: 0 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Rege |
|
||||
Län: Norge Mina räkor: Blåtiger,Sakura,Red bee,Black bee,Gule reker,Wp,Deep blue,Blue Pearl Karma: 5 |
|
||||
| Upp | |
||||
|
Sida 1 av 2 |
[ 30 inlägg ] | Gå till sida 1, 2 Nästa |
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |