|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
|
Sida 2 av 6 |
[ 76 inlägg ] | Gå till sida Föregående 1, 2, 3, 4, 5, 6 Nästa |
|
| Författare | Meddelande | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Vitt Vin Och Reekor |
|
|||||
Mina räkor: Röd/vita Genomskinliga stora Karma: 3 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Vitt Vin Och Reekor |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| JenL |
|
||||
Ort: Norrköping Län: Östergötland Mina räkor: Crystal Red Crystal Black Rosa Snowwhite Körsbärsräkor Amano Caridina cf. Babaulti Atya Gabonensis Caridina gracilirostris Atyopsis moluccensis Mina snäckor: Röd/blå Posthorn Tylomelania gemmifera Tylomelania sp. orange Tylomelania sp. yellow Tylomelania patriachalis Tylomelania perfecta Paludomus spec. "Bella" Clithon sp. (svart, svart/gul) Thiara concellata Malaysiska sandsnäckor Zebrasnäckor Karma: 14 |
|
||||
| Upp | |
||||
| clas |
|
|||||
Ort: Karlstad,Skåre Län: Värmland Mina räkor: CR S-SSSS Rainbow Amano Cherry Mina snäckor: Physa Malajer Jade posthorn Kanelbullar Clithion sp Karma: 9 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| ragge. |
|
||||
Ort: Aspudden, Sthlm Mina räkor: Skalar jag, och äter upp! (mina amano låter jag dock vara; 2 är från hösten 2006) Karma: 0 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Vitt Vin Och Reekor |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| ragge. |
|
||||
Ort: Aspudden, Sthlm Mina räkor: Skalar jag, och äter upp! (mina amano låter jag dock vara; 2 är från hösten 2006) Karma: 0 |
|
||||
| Upp | |
||||
| Vitt Vin Och Reekor |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Peckoltia |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Vitt Vin Och Reekor |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Vitt Vin Och Reekor |
|
|||||
|
|||||
| Upp | |
|||||
| AMDAdesign |
|
|||||
Ort: Jönköping Län: Jönköpings Län Mina räkor: Crystal red Crystal Black Amano Mina snäckor: Gold, Lila och Blå äppelsnäckor Rosa, Blå, Bronze och Leopard Posthornsnäckor Karma: 38 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Charlie_73 |
|
||||||
Ort: Finspång Län: Östergötland Mina räkor: CrystalRed ,CrystalBlack Amano,Cherry,Blue Pearl Blå tiger,Kardinaler Karma: 18 |
|
||||||
| Upp | |
||||||
| ragge. |
|
||||
|
||||
| Upp | |
||||
| CatsWhisker |
|
|||||
Ort: Karlshamn Län: Blekinge Mina räkor: CR grade A-S+ CB S+ Golden Snowwhite Cherry Caridina Baulbauti Rainbow Mina snäckor: Blå Posthorn Anatome Helena Rosa Posthorn Äppelsnäckor Gula, ElfenbensVita , Jade, Lila , Rosa Karma: 22 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
|
Sida 2 av 6 |
[ 76 inlägg ] | Gå till sida Föregående 1, 2, 3, 4, 5, 6 Nästa |
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |