|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |
Körsbärsräka
Neocaridina heteropoda var. red
|
Sida 1 av 1 |
[ 6 inlägg ] |
|
| Författare | Meddelande | |||
|---|---|---|---|---|
| Johnny Wong |
|
|||
Ort: Hägersten Län: Stockholm Mina räkor: Dennerli "Kardinal"-räkor Karma: 56 |
||||
| Upp | |
|||
| Pleco |
|
||||
|
||||
| Upp | |
||||
| yxeb |
|
|||||
Ort: Värmland Mina räkor: _________________________ skulle vilja köpa gula räkor! -------------------------------- har crystal red _________________________ http://redbee.blogg.se/index.html Karma: 9 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Arek |
|
|||||||
Ort: Stockholm Län: Vendelsö Mina räkor: " CR Red Ruby " " KK Single Stripe " " Crystal Red " " Crystal black " " Blue Tiger " " Red Tiger " " Deep Blue Tiger " " Black Tiger " " Blue Pearl " Mina snäckor: Blåa posthorn Röda posthorn Rosa poshorn Karma: 54 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
| Putte |
|
|||||
Ort: Upphärad Län: Västra Götaland Mina räkor: Cherry red/körsbärsräkor. Amano. Mina snäckor: Gula Äpplesnäckor Karma: 26 |
|
|||||
| Upp | |
|||||
| Arek |
|
|||||||
Ort: Stockholm Län: Vendelsö Mina räkor: " CR Red Ruby " " KK Single Stripe " " Crystal Red " " Crystal black " " Blue Tiger " " Red Tiger " " Deep Blue Tiger " " Black Tiger " " Blue Pearl " Mina snäckor: Blåa posthorn Röda posthorn Rosa poshorn Karma: 54 |
|
|||||||
| Upp | |
|||||||
|
Sida 1 av 1 |
[ 6 inlägg ] |
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme |