Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Bra budfirma Stockholm?

Räkrom
    Reg.datum
    jul 2015
    Län
    Stockholm

Mina räkor

RCS, CBS, CRS

Bra budfirma Stockholm?

Går lite i tankarna på att köpa ett större kar, men då jag bor ensam utan hiss eller bil och mina vänner börjar bli gamla och ha dåliga ryggar så undrar jag om ni vet någon bra budfirma eller dylikt man skulle kunna använda?

Har sett en del begagnat-annonser som är intressanta och butiker verkar ta 1000kr för hemkörning av akvarium (och då vette katten om uppbärning till 2.5:e våningen utan hiss ingår). Lite sugen på 3-500 liter men dom väger ju sin vikt.

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Så tunga är inte karen och dom skall ju tömmas helt innan transport med. Och just om du köper på Blocket så kan du istället för att pruta be om att få det hemkört.
    Har säljaren haft karet ute en längre tid till försäljning så brukar det funka. Se samtidigt till att ha bärhjälpen kvar tills karet är inlodat på plats.

Räkrom
    Reg.datum
    jul 2015
    Län
    Stockholm

Mina räkor

RCS, CBS, CRS

Hmm, kan fungera på gamla annonser men det är ju dom nya som man gärna snabbt vill fånga upp då dom är billiga och bra.

Du kan ju alltid fråga på dom med. Ibland blir säljaren bara glad för att bli av med karet snabbt samt att slippa få en massa skambud.
    Akvarium har ju inte världens bästa andrahandsvärde..

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •