+ Svara p mne
Sidan 2 av 2 FrstaFrsta 1 2
Resultat 16 till 18 av 18

mne: Ngon som vill sknka rkor?

Citat Ursprungligen postat av Foxxer Visa inlgg
    Trodde ju inte att alla skulle reagera s fr att man frgade.
    Jag skippar frgan och kper nr tillfllet kommer ist.
    Men tack iaf.
    Du skall inte ta det s negativt. Som jag skrev s r detta frsta gngen jag ser en sn hr annons p RB.
    Sen s tror jag med att denna sida r fr rkfantaster som lgger ner mkt energi p sina rkor och odlingar.
    Att ge bort ngot man lagt ner mkt energi p r iaf inget jag gr. Samt jag r ven vldigt mn om djuren med.
    Som Shrimpcoctail skriver s r det inte alltid man tar hand om det som r gratis p samma stt som ngot man kanske t.o.m ftt sparat ihop pengar till. Jag tycker inte att ngot djur skall vara gratis och det r min sikt.

Lycka till med att hitta rkor, och det finns dom som sljer billiga rkor hr. I bland dyker det upp annonser dr dom kostar 10:-/st.

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Ln
    Stockholm
    Inlgg
    Mnga

Citat Ursprungligen postat av AnetteJ.T Visa inlgg
    Du skall inte ta det s negativt. Som jag skrev s r detta frsta gngen jag ser en sn hr annons p RB.
    Sen s tror jag med att denna sida r fr rkfantaster som lgger ner mkt energi p sina rkor och odlingar.
    Att ge bort ngot man lagt ner mkt energi p r iaf inget jag gr. Samt jag r ven vldigt mn om djuren med.
    Som Shrimpcoctail skriver s r det inte alltid man tar hand om det som r gratis p samma stt som ngot man kanske t.o.m ftt sparat ihop pengar till. Jag tycker inte att ngot djur skall vara gratis och det r min sikt.

Lycka till med att hitta rkor, och det finns dom som sljer billiga rkor hr. I bland dyker det upp annonser dr dom kostar 10:-/st.

Frstr vad du/ni menar.
    👍
    Kpt fina rkor CR till ett av mina kar.
    Trden avslutad fr min del.
    Tack

Ngon i Vrmland?

Ska precis starta upp mitt rkakvarium och behver lite vxter, mossa och givetvis rkor. Undrar ifall det finns nn i vrmland som kan hjlpa mig igng. Mvh Jimmy

+ Svara p mne

Bokmrken

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg