+ Svara p mne
Sidan 2 av 2 FrstaFrsta 1 2
Resultat 16 till 17 av 17

mne: Nybrjare p rkor och de bara dr..

Citat Ursprungligen postat av Chuanchuen Visa inlgg
    Testade du ditt vatten fr koppar ? vore intressant att se om du hade problem med koppar i vattnet !
    Nej jag kpte aldrig nt test, har haft fullt upp, men jag skulle nog stta allt jag har p att det var det eftersom rkorna lever och mr bra och ingen har dtt p en vecka
    Frut gick det ju bara nn dag emellan ddsfallen och nu r de pigga och raska och ser inte alls ut att m dligt lngre.
    Men jag ska se var jag kan hitta bst pris p CU testen, de var ju ganska dyra! mellan 180-200 kr. P ett stt knns det lite ondigt om det nd funkar med mamma pappas vatten, fr fiskarna i mitt andra akvarium mr bra i mitt vatten

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Ln
    Stockholm
    Inlgg
    Mnga

Citat Ursprungligen postat av Chuanchuen Visa inlgg
    Testade du ditt vatten fr koppar ? vore intressant att se om du hade problem med koppar i vattnet !
    Nu r ett vattentest gjort p mitt vatten (en vattenanalys), tjnlig niv p koppar r 0,20 mg/l och jag har 0,40 mg i mitt vatten.
    Natrium fick vi ocks anmrkning p, 100 mg/l har jag fr mig r tjnligt och vi hade 190 mg/l.

Rkorna lever och mr bra fortfarande, men nnu inga rombrande honor... borde dom inte har brjat med det vid det hr laget?

+ Svara p mne

Bokmrken

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg