+ Svara p mne
Resultat 1 till 3 av 3

mne: posthornssnckor samt rkor kpes som "stdpatrull"

Ny medlem
    Reg.datum
    feb 2019
    Ln
    rebro
    Inlgg
    7

Mina rkor

neocaridina blue Diamond
    amano

Mina snckor

2 gamla lnfeta ppelsnckor som snart r krda fr alltid(2honor) r s ledsen fr detta, bara en kvar, den ena dog av lder
    2st zebrasnckor

Mina krabbor

mina fiskar: platy, guppy,praktbotika,pakistanbotika,kuhli,pansarmalar-julli-ablino-pepparfrgade,gula ansitrus,choklad anstrus,guldfisk,zebrafisk,sorgmanteltetra,siames-algtare

Thumbs up posthornssnckor samt rkor kpes som "stdpatrull"

r p jakt efter ngra snygga posthorn d mina 2 pplen (honor) sjunger p sista versen! helt frjvligt! haft sna sen ja brjade med akvarium! men lagar r lagar.

har aldrig haft posthorn innan. men kollat de finns ju alla mjliga frger. skulle kunna tnka mig bla eller leopardfrgade. men skulle vara verlycklig om ja fick tag ngra ver huvud taget.

sen om ni har onskade krsbrsrkor/utsorterade d dessa ska g i mitt yngel akvarium som stdpatrull s r snygga deluxe rkor bortkastade till detta, spelar ingen roll om dom ser ut som ringaren av notredamm eller stefan lven hade hoppas p att mina blue diamond skulle bli fler men dom verkar drja med att vilja bli fler.

vi kan skert komma verens om pris med frakt.

Med vnlig hlsning freijjan

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Ln
    Stockholm
    Inlgg
    Mnga

Rkrom Papercakes avatar
    Reg.datum
    jun 2019
    Ln
    Stockholm
    Inlgg
    12

Mina rkor

Blue Dream - Rd rili

Mina snckor

ppelsncka - Posthornssnckor - Elefantsnckor

Jag har leopardmnstrade posthorn och ett par rosa om det skulle vara intressant 😏👍

Skickat frn min SM-G975F via Tapatalk

Ny medlem
    Reg.datum
    feb 2019
    Ln
    rebro
    Inlgg
    7

Mina rkor

neocaridina blue Diamond
    amano

Mina snckor

2 gamla lnfeta ppelsnckor som snart r krda fr alltid(2honor) r s ledsen fr detta, bara en kvar, den ena dog av lder
    2st zebrasnckor

Mina krabbor

mina fiskar: platy, guppy,praktbotika,pakistanbotika,kuhli,pansarmalar-julli-ablino-pepparfrgade,gula ansitrus,choklad anstrus,guldfisk,zebrafisk,sorgmanteltetra,siames-algtare
    Citat Ursprungligen postat av Papercake Visa inlgg
    Jag har leopardmnstrade posthorn och ett par rosa om det skulle vara intressant ����

Skickat frn min SM-G975F via Tapatalk

hittade leoparder idag... men har ju flera kar s ett par rosa vore ju frnt med! r dlig p forum. men ska frska pm:a dig

+ Svara p mne

Bokmrken

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg