Kolla vad det finns i Fiskebäcks Hamn är dom inte vackra dessa 2 gammla skutor![]()
Jag ser dem varje onsdag när jag och en av mina brukare fikar på ett mycket trevligt kaffé där. Har tagit en rad foton av dessa 2 gammla klenoder men det senaste är detta från i onsdags. Jag kan inte se mej mätt på dessa 2 särskilt den yttersta för trotts att hon är rostig så finns det en viss skönhet hos henne![]()
![]()
!!![attachment=0:1arqom5m]De gammla fiskeskutorna.jpg[/attachment:1arqom5m]
Tilläggas ska att detta kaffé har stans abbsolut godaste räkmackor, det är väl värt ett besök![]()
![]()
!!!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Skön bild, diggar rosten på vänstra båten.
Härlig bild!
Då får man åka till fiskebäck nu i veckan och testa räkmackan![]()
Snyggt!![]()
Vad kul att du också diggar rosten på den båten, jag får målarklåda av den i händerna, men jag ska nog fixa ett foto att rama in och hänga på väggenUrsprungligen postat av Nålgräs
![]()
!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Snäckor:
Jag tror inte du blir besviken om du åker dit och käkar en räkmacka med havutsiktUrsprungligen postat av Freddan!
!!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
Ja den har ju visst renoveringsbehov...
Fin bild!![]()
är det dethär stället du menar?
http://www.goteborg.se/wps/portal/Se...da-H%C3%B6gsbo
får tyskar på besök över jul, kan det vara ett schysst ställe för en dejt medräkmacka och vinterpromenad tro?
Senast redigerad av erkan den 2010-11-01 klockan 11:28.
Maila mig på rickard@asplundsfisk.se så skickar jag en lista på vad jag har att sälja.Kolla in www.asplundsfisk.se
Nä det var förra vintern jag tog bilden och i våras så åkte dessa gamla fina fiskebåtar till skroten tyvärr!!!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
Har du hittat några "nya" gamla skutor igen?
Eller är hela stan upprensad???![]()
Häftiga
Men räkmacka![]()
Räkor i alla akvarium - Förena er!
Frank: Jag ska kolla när jag börjar jobba igen om jag kan hitta fler, älskar dessa gamla fiskeskutor det är något speciellt med dem!!!!
Dodat: Dom räkmackorna går inte av för hackor, godare har jag aldrig ätit faktiskt!!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
220L Fisk, mal och Fire&körsbär.......................Kommande filterprojekt
31L Cocoon, Sakura Fisksson ...........................Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
20L IKEA(räk)vas, Sakura avkommor,Paris ........Slimline m filtermatrial+ powerhead
Barnens
56L Platy, Tylos, Posthorn...svängd Hörnfiltermatta+ Eheim compact 300
20L WhitePearl..................Svampfilter+luftpump & AquaFlow60
31L Cocoon CR CB.............Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
Bokmärken