Efter som det nu ska vara 30+ i Sulawesiskaret så undrar jag vad det finns för mossor och växter som klarar den temperaturen utan att tyna bort???
Jag har ju lite av varje nu men den dag jag ska introdusera Kardinaler så ska det vara perfekt![]()
![]()
!!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Hmmm, Andmat är ju som ett ogräs och stänger ute ljuset och inte ser det snyggt ut heller![]()
![]()
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Snäckor:
Kardinalerna gillar nog när det är lite skumt i akvariet.![]()
det finns ju endel mossor från sulawesi! skulle inte dom funka? jag har triangle men den växer sjukt sakta
Var har du fått tag på den?
Satt och tittade på växter på nätet och det finns en hel del som tål upp till 30+, men sen är det Ph och Kh inblandat ju
, får höra mej för på Plantswap, kanske någon där vet
![]()
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
jag fick min av brams
Vem är brams, medlem här på Redbee?
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
Brams finns på plantswap han är medlem där :wink:Ursprungligen postat av Peckoltia
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Oki, då Pm:ar jag honom där![]()
!!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
Han har inget jag fick det sista!!! men det går ju att köpa från tyskland
Hm, jag har inte hittat några sådana på Aquamoos, så var då någonstans?
Har provat att söka på Tropica men sökmotorn funkar inte där.
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
jag kommer inte ihåg! kanske var det i usa? men om du kan vänta ett år eller två så kan du få köpa av mig!
mvh clas
Jeg fik en lille klat Sulawesi Triangle Moss af dig i sommers Clas. Ved jeg ikke om du kan huske..Det er ihvertfald vokset rigtig godt, og den lille klat er nok 20 doblet nu..
Jeg har fået Javamos til at gro i 30 grader varmt vand, så det kan godt lade sig gøre..
Bokmärken