Jeg har været herinde i snart et halvt år, uden at skrive et eneste ord, så nu må det være tid til at sige hej.
Navnet er Theis, jeg kommer fra Slagelse, omkring 100 km fra København.
Mine primære interesser er planter og var bla i Hannover sammen med Patrick(Malmø) herindefra.
Mine første rejer købte jeg af Jesper herindefra, Jepman. De døde desværre alle tragisk i først et co2 angreb og senere i bunden af en eheim spandpumpe, hvor filtersvampen var faldet af :S
Men jeg var solgt. De små rejer var både søde og flotte.
Så da Lars(inqusition) spurgte om jeg vil købe nogen der var endnu flottere, så sagde jeg ja tak
Mine rejer er:
Ca 50 blandede CRS/CBS A+ - SS+, alle Svenske købt af Räkmackan og Raeker(Gennem Lars)
15 bluetiger (som mangler blå farve)
Er Dansk ok herinde, eller vil i foretrække Engelsk? For mig gør det ingen forskel.
Jeg må indrømme at jeg selv bruger googletranslate nogle gange for at forstå alt i dette forum
Med Venlige Hilsner
Theis
Hej och välkommen!
Är själv ny här så vill inte svara på om du måste köra engelska eller ej, för mig fungerar vilket som. Danska är ju trots allt inte så olika svenska =)
Välkommen in i värmen med alla på forumet då, istället för att stå utanför och bara läsa =)
80L sällskapsakvarium
18,5L räk akvarium
15,5L räk akvarium
Välkommen välkommen...Lättare att läsa danska än att fatta när ni snackar...
Gillar Killis...har nu Australe i original och Golden.
Utökar mina kar med Galaxy....
Og alligevel kom mit første spørgsmål til at være på Engelsk :pUrsprungligen postat av CatsWhisker
Mange tak for velkomsten, herligt forum i har!![]()
Hej! Och varmt välkommen.![]()
Hej och välkommen till oss!! Du har redan halkat ner och fastnat i räkträsket ser jag
![]()
![]()
!!!!
Det är nog inget problem med att du skriver på danska vi förstår och så har vi ju normän här också![]()
!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Det gör man även om man som jag är född i Norrtälje och RoslagenUrsprungligen postat av Räkmackan
![]()
![]()
!!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Jeg skulle hilse og sige at Patrick snakker udemærket dansk! Specielt efter 3-4 øl til ham og mig selv
Endnu en gang tak for den fine velkomst. Og som nogen har bemærket, så er jeg all-in på rejer![]()
Den eneste fisk man behøver er vel ottocinclus?![]()
Jamen velkommen. Jeg kommer selv fra slagelse, det var sgu da egentlig spøjst![]()
Ja, det var da godt nok spøjst!Ursprungligen postat av Silent Hill
Hvilke rejer roder du med?![]()
välkommen!!!![]()
Välkommen!
Även fast jag är från Norrland så kan jag läsa det mestaannars finns ju Google translate
![]()
Hej och välkommen!! ;-)
Klart du ska skriva på danska!! *s*
Hilsen,
/P
Nothing happens until something moves (Einstein).
Hej Theis og velkommen til.. hehe..
Et lille land vi lever i.. Endnu en fra Slagelse og omegn..![]()
Bokmärken