Jag har röda fina posthorn! Jag vill byta sådana mot något!? Förslag?
Mvh
Christin
Jag har fina blåa, ska vi byta.![]()
Kolla i min galleri hur dom ser ut.
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1035641
Arek
jag har en massa äpplen- gula och brunrandiga. Samt en hel del snabbväxande växter.....(ex hygrophila och sessiflora)![]()
Som djurskötare kan man inte nöja sig med att jobba med djur, man måste även äga diverse olika djur själv....
Låter bra. Hur skickar man snäckor i brev? Jag har yngre kvar. Vill nog inte ha fullstora. Kanske en eller två?Ursprungligen postat av Arek
Mvh
Christin
Jag har yngre kvar. Vill inte ha stora. Kanske två små av var färg? Hygrophila skulle vara intressant att ha. Vad tycker du?Ursprungligen postat av mizzive
Mvh
Christin
Nu har jag många snäckor igen! Roströda utan och med prickar. Vill byta med någon annan sort/något annat! Förslag?
Mvh
Christin
Har du någon bild på dom ?
Jag skickar mina i en liten katong för att dom ska komma fram hela och levande (26kr frakt) på posten
Jag kan byta ett par stycken mot Caridina Baulbauti rainbow om det är intressant..?
Gillar Killis...har nu Australe i original och Golden.
Utökar mina kar med Galaxy....
Tvättad snusdosa med bommuls pads . En under snäckan och en över. Och blöt dom innan.
Funkar skitbra.
400L fisk
200L fisk
43L räk , microrasbora ,Clown killi, Äppelsnäckor , Zebrasnäckor
164L Fisk
Blogg+ Galleri
http://fammilton.vadstenajakt.se/#home
Absolut! Hur många vill du ha? Vad är din adress?Ursprungligen postat av Arek
C.
Asolut! Hur många vill du ha? Adress?Ursprungligen postat av CatsWhisker
Christin
Jag har många, många som behöver nya hem! Det är ingen som vill byta mot några räkor? Har körsbär, men vill ha några med färg på! Skicka ett PM om ni vill byta!
Mvh
Christin
Du har inte en bild på dina snäckor?
Till alla snäckintressenter! Skicka mig ett PM så löser det mesta. Är intresserad av det mesta. Jag har just nu MÅNGA snäckor = många byten! Och växter är oxå intressanta.
Mvh
Christin
Intresserad! Skicka adress!Ursprungligen postat av mizzive
Christin
Bokmärken