Lite ironi över det hela men idag konstaterade jag vad det absolut värsta med att ha barn är haha..
Va lite halv seg imorse.. fixa frukost till prinsen satte mig på soffan och bara satt . otroligt slö innan jag fick mitt kaffe.. Så kände jag på mig att det va lite bus.. så först gick jag in i köket då hade vi tydligen grävt upp alla pappas blommor så jord över allt..
Sen skulle jag gå in till akvariena och mata fiskarna...
Då ser jag att att i mitt lek kar till betta splendens där dom gått tillsammans en dag nu är förstört och får ta ut dom och börja om igen om någon vecka.. PGA att jag såg en liten grå puma sko liggandes på botten haha...
Ja vad kan man sägahan e bara 2 år så man kan liksom inte bli sur!
Ta det med en nypa salt o lite kaffe
[attachment=0:3af1s25h]Elias3.jpg[/attachment:3af1s25h]
Min lille kille när han va lite mindre än 1.
Varit själv med honom sen han föddes![]()
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
Vilken sötnos :-)
Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete
hahaha känner så väl igen mig..![]()
![]()
![]()
![]()
en morgon hittade jag en hel rulle toa papper i ett kar det hade nog legat ett tag för när jag tog upp den var det små små pappers bitar i hela karet.![]()
![]()
![]()
![]()
men som sagt hon är snart två så det är ingen mening med att bli arg..
barn är roliga hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Dom kan hittar på saker dom små liven och man Jan inte tillrättavisa om man inte ser dom göra något, där emot bör man nog säga nej om man ser dom göra saker som är mindre bra. Om man inte säger till från början får man ofta äta upp sitt misstag senare, och framför allt skratta åt det men inte inför barnet för de tror att det är helt ok att göra så då. Nu vet jag att det inte är så lätt att hålla sej för skratt för många situationer är faktiskt roliga!!
Söt grabb har du i alla fall och han har defentivt glimten i ögat!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Sicken liten rackare........![]()
Jaha - försigkommen och initiativrik! Så heter det när de blir vuxna. Medan de är små heter det något annat...
Intresset finns tydligen - gå och köp en fin liten tomatplanta eller något som han får vara med och plantera och spana på räkor tillsammans. En liten blivande biolog kanske?![]()
jaa.. vad kan man säga..vet hur du har det..
Har en kille på snart två år...full fart..
Jag har faktisk gjort som nooon och har haft stor nytta av detta.
Har planterat gräslök, persilja och sockerärtor i krukor på altanen.
Där kan vi tillsammans vattna och klippa..
Och framförallt det går att äta...
Där kan han hjälpa mig med skötseln utan risk..
Han tycker det är super att vattna med sin lilla vattenkanna...
Gillar Killis...har nu Australe i original och Golden.
Utökar mina kar med Galaxy....
Känner igen det där. 2-årig son här också, och den ena dagen är aldrig den andra lik! Allting ska "hjälpas till" med, oavsett om det handlar om att plantera om krukväxter, rensa kattlådan eller färglägga golvet.
Det är tur att de är så vansinnigt söta!![]()
han va nästan lite lik eminemUrsprungligen postat av Mynta
Var det en komplimang eller något annat?Ursprungligen postat av wotan
![]()
Bokmärken