Ett stort akvarium står här i Dala-Floda på Gruppboendet för dementa. Akvariet skall vara till för att lugna de boende och vara ett trevligt inslag i inomhusmiljön. Det är mycket tomt på växter och djur, därför detta upprop! Allt är intressant!
Mvh
Christin
Jag har Vattenpest i en klase om detta är intressant..Jag kan skicka detta..
Och jag har ett par stycken blå posthorn över...
Gillar Killis...har nu Australe i original och Golden.
Utökar mina kar med Galaxy....
Absolut! Skicka PM.
Mvh
Christin
Tack till alla som har skickat!Ursprungligen postat av christin persson
När allt växt till sig blir det nog jättefint! Tyvärr verkar det som min inblandning i akvariet inte har varit något positivt för alla. "Någon" har klagat till verksamhetschefen och nu vill de inte ha hjälp mer. De övriga på bygget tror att "någon" har blivit "trampad på tån"? Kanske den som själv tycker sig vara skötaren? :wink: Ja,ja, det var det! Foto kommer när jag fått någon att ta kort!
Tack allihopa!
Mvh
Christin
Så löjligt att någon klagat..jag har själv två akvarium på jobbet även det på
Ett äldreboende och jag skulle bara bli glad om någon fler ville hjälpa till med de.
Tror att jag stjäl lite av denna tråden och frågar samma sak.. om någon har några trevliga växteoch kanske några olika snäckor att skänka till akvariumen på mitt jobb skulle jag bli väldigt glad och tacksam
Vilken bra idé! Ni som erbjudit er till mig, nu går det till ett annat gott ändamål! Kul!
Mvh
Christin
Jag har snäckor! PM:a din adress.Ursprungligen postat av smokin
Christin
[quote=christin persson]Tack till alla som har skickat!Ursprungligen postat av "christin persson":2lnn0krc
När allt växt till sig blir det nog jättefint! Tyvärr verkar det som min inblandning i akvariet inte har varit något positivt för alla. "Någon" har klagat till verksamhetschefen och nu vill de inte ha hjälp mer. De övriga på bygget tror att "någon" har blivit "trampad på tån"? Kanske den som själv tycker sig vara skötaren? :wink: Ja,ja, det var det! Foto kommer när jag fått någon att ta kort!
Tack allihopa!
Mvh
Christin[/quote:2lnn0krc]
Gud så fånigt![]()
Vuxna människor, dom borde ju vara glada för att du vill göra fint.
Bokmärken