Jag har tänkte kolla hur intresset för att köpa körsbärsräkor är? Antagligen blir priset 10:- styck eller 10 för 80:-
Nytt blod är ju alltid bra att få in så jag tänkte att det kanske kunde finnas möjlighet att minska mitt bestånd lite?
Byte mot något spännande är givetvis alltid intressant också
-Jonas
Var kommer dina ifrån?
Bilder!!!
Körsbärsräkor, Amanoräkor och Gula Äpplesnäckor
Annonsen behöver kompletteras med bild.
Moderator
Var mina räkor kommer ifrån är lite svårt att säga, har försökt blanda upp dem med nya ibland men så vetenskapligt, köpt på mig några i Tyskland, några i olika butiker i landet, privatpersoner osv. blandblod helt enkelt.
Lägger upp en säljestråd imorgon tänkte jag med bilder, skall förbi butiken där de går just nu och fota så får vi se om de syns med min mobilkamera som jag tyvärr blir tvungen att använda.
Givetvis skall det vara bilder i en annons, mer struktur också, tänkte bara kika på om det fanns något intresse av att köpa körsbär här eller om jag borde se till att de olika butikerna häromkring får ta del av dem.
hej! är intresserad av 10st räkor. behöver oxå lite nytt blod i karet. hat tyvärr inget att byta med. skickar du?
Ja e oxå intresserad men skulle vilja se en bild på dem först.
*Skönheten sitter i betraktarens ögon*
//mvh Anki//
Kul att det fanns lite intresse
Jo, jag skickar dem, dock behöver jag få tag i ett gäng breathingbags men beställer det i helgen så har jag dem hemma rellativt snart.
Var och fotade idag, skall försöka få upp en annons inatt eller imorgon. De jag skickar är ju givetvis ungdjur så de har inte färgat ut så starkt men mina äldre djur får en intensivt mörkröd färg, tror jag fick någon bild på dem också.
Bokmärken