Är det bara jag som har "hela familjen med smajlisgubbarna" i fältet där jag ska skiva pm, inlägg osv?
Tycker att det är fruktansvärt stööörigt
Känner mig som en klago tös,
Men vad tusan denna avdelning är till för att lägga fram saker som man tycker är lite bu och bäää![]()
"People only see what they are prepared to see"
Jag ser inget konstigt i rutan? hur kan du ha familjen smailis i rutan där du ska skriva
???? Du kanske ska trycka på F5 knappen på tangentbordet så uppdateras sidan
!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
när jag ska skriva pm får jag åxå smilies rutan i högra textsidan. fruktansvärt irriterande![]()
att bara äga ETT akvarium är omöjligt
Så för att förtydliga hela inlägget så skickar jag med en bild,
En dålig sådan, men ni ser i alla fall vad problemet är
Smajlisfamiljen är som i själva rutan där man skriver, vilket gör att det är näst intill omöjligt att gå tillbaka och se vad som skrivits om man inte har fotografiskt minne
Så att trycka på F5 knappen hörde nog inte hithahah
"People only see what they are prepared to see"
precis så ser det ut för mig när jag ska skicka pm... kör ie 8
att bara äga ETT akvarium är omöjligt
Konstigt för hos mej ser det ju alldeles normalt ut, men på iPhonen får jag tjatten mitt i rutan i stället även om jag inte använder den så ligger den som ett snyggt band tvärs över rutan!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Hej! Ja får oxå den där familjen ivägen då ja ska skicka pm osv, håller me de är jätteirriterande, de gäller o slå på superminnet så man minns va de va o e man håller på o skriver.![]()
*Skönheten sitter i betraktarens ögon*
//mvh Anki//
Ja de gör ja
//mvh Anki//
Blev det bättre nu?
Kan själv inte se om det fixade problemet för min IE visar rätt...
När ja ska skriva inlägg som nu här på tråden har ja dem inte i rutan,jippie, men när ja går in och ska skriva privat pm på "skicka meddelande" så ligger dem ivägen, tror att de va de Shangalia mena oxå,när man skriver ett privat pm.
//mvh Anki//
YES nu funkar de på privata pm oxå inga smilisar i rutan längre, tusen tack Jonny, en liten grej bara: du skulle kunna göra rutan på privata pm lite bredare nu e den väldans smal när man ska skriva men de funkar såklart oxå, skönt ialf att inte ha "familjen" ivägen längre![]()
//mvh Anki//
Bokmärken