Riktigt bra! När "de" väl agerar så blir man glad.![]()
[Hier] | Anette J.T | [Ruht] | Akvaristen | [Niemand]
Synd bara att de inte reagerar oftare när det är djur som blir misskötta![]()
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Vad bra att de även tar det på allvar, trodde de skulle tycka något i stil med att "det är ju bara en akvariefisk".
Dock håller jag med AMDA_design också![]()
Med vänliga hälsningar
Tomba
Odlar snäckor, räkor och fiskar.
Det är välkommet att höra av sig om det är något ni undrar om jag har att sälja! Kan alltid skrapa fram något
Finns tyvärr massor av djur som far illa!!!!
Räkor: Körsbär, Rili, White Pearl, Caridina sf bbaulti var. Malaya, Cr och Cb, Purple Zebra, Blue Gelly, M. assamense. Snäckor: Posthorn, rosa, blå. Tylomelania: yellow antenna. Fiskar, Vild guppy, Boraras uropthalmoides, Boraras naevus, Glasblodsfenstera, Pseudomugli gertrudae, Pseudomugil signiferi. Tanganyikaciklider, Altolamprologus compressiceps "Kigoma", Neolamprologus leleupi, Julidochromis dickfeldi, Tropheus moorii ( bärnstensmoorii).
Bra att dem reagera men dom behöver reagera mycket mer oftare när det är så många djur som far illa, har i hela mitt liv haft en uppsjö med djur som just blivit behandlade illa osv o de finns inga djur som e så tacksamma som de är, det är nästan så man tror att dem förstår att dem får en andra chans. Hunden ja har nu som finns på min avatar-bild e omplaceringshund o nåt snällare o tacksammare får man leta efter, han är även med mig på jobbet,ja jobbar som uska på parkinsonboende o han e så försiktig me dem boende o väldans,väldans omtyckt, blir ramaskri när ja inte tar me honom.
*Skönheten sitter i betraktarens ögon*
//mvh Anki//
Bokmärken