Kaffe livets stora gåva!!!
Vet inte vad jag gjort utan denna dryck!
Ämne "off topic"
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
Håller med dig. Hade inte klarat mig en dag utan denna underbara dryck, svart guld kallas det ju av en anledning![]()
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Det är det första som fixas när jag går upp.![]()
Jo samma härHar klockan på larm lite innan det är dags för sonen att gå upp så jag hinner njuta av mitt kaffe i lugn och ro innan stressen börjar haha
Haha, kaffe är gott men dricker man kaffemaskinssump flera år så säger kroppen nej efter ett tag så jag kan inte dricka denna underbara dryck länge
Föresten, vacker bild stocke![]()
hahahahahahaha visst är den!!!!!![]()
Frugan gör bäst kaffe här, så det har hamnat på hennes lott...
Då hon var på en månads utbildning laddade jag bryggaren o satte på en timer....
Det var gott o vakna till nybryggt... (gick lite lättare att kliva ur sängen...)
Håller med er, utan kaffet stannar iaf jag. 10-15 koppar går säkert ner på en normal dag. Får ni också huvudvärk om ni inte fått kaffe i er en dag?
Min skallebank kommer garanterat framåt 11 snåret på förmiddagen om jag inte fått i mig ett par koppar![]()
Helt korrekt.. Och kaffe brist huvudvärken är inte liten Ja en arbetsdag går det utantvekan ner 10-15 dagar .. Ja en akvarie dag också hehe .
Men en ledig dag som man håller på med akvariet så är det lätt att någon kopp blir utbytt mot en eller 2 kalla![]()
Får också enorm huvudvärk om jag inte får kaffe i blodet
Är det fler än jag här inne som måste dricka kaffe innan man går o lägger sig för annars kan jag inte somna?![]()
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Beroende?Nej någon sån last har jag inte så det blir någon kopp så är det extrema nödfall när ögonen håller på att ramla ihop.
Kaffe för att kunna sova?
Det var nåt nytt, däremot så har kaffe inte nån
större uppiggande effekt på mig.
Så en sen kopp innan sänggående är inga problem.
-------------------------------------------
Disclaimer :
Denna text bör ses som en personlig reflektion och inte en vedertagen sanning.
Min erfarenhet, min upplevelse , mitt akvarium.
-------------------------------------------
Driver Akvariefantast.se med en polare !
Bokmärken