+ Svara p mne
Resultat 1 till 6 av 6

mne: Frslag p presenter till en rkodlare? Snlla, grna frsla

Hejsan!

Jag r jtteglad att ni tittar in och inte bara det, skulle grna uppskatta om ni ocks lmna lite meddelande om vad ni tycker r fin/bra att ge som present .

Nr det kommer till rkor finns det mycket som skulle vara bra till hands. Men det r inte mycket jag knner till i o m jag r en newbi nr det kommer till rkor, tyvrr. Drfr hoppades jag p eran hjlp, inga frslag r fr sm eller dumma. ven de sjlvklara saker som behvs r ocks ett hjlp, fr att sjlv vet jag inte vad som r sjlvklart.

Fr sjlv ger jag inte ngra men har nd ett stort intresse av dem. S smningom i framtiden, nr jag tillrcklig informerad och vet mer s blir det skert ett kar med rkor.

Men iallafall, jag hller tummarna p att jag fr ngra svar, det kanske inte mest intessantaste rubrikerna som finns men hoppas att det nd blir intressant fr er och kan fra en diskussion om fr och nackdelar om frslag p presenter. Och vad ger man egentligen till en rk lskare om man kalla det s? Nya rkor? Behver verkligen er hjlp!

Thx U

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Inlgg
    Mnga

Ngot som jag tycker r kul r ngot prov p ett nytt rkfoder t ex.
    Ngon ny liten mossa r ocks kul att testa i ett rkkar.
    Nya rkor skulle jag inte vilja att ngon kom med om jag inte ftt vara med sjlv och bestmma. Dels kan man ju ha en plan som "odlare" och inte ha plats fr nya rkor om det r "fel" sort (jag blandar inte olika sorter). Sen kan det vara s att ven om det r en rksort jag grna vill ha s mste jag planera fr det lngt innan s det finns plats. Man slnger inte ner rkor i nystartade kar utan det tar sin tid innan ett kar r klart.

Annars jag skulle bli extremt glad ver r sm roligt formade rtter och ngon bit av finporig filtermatta som man sjlv klipper frfilter mm av. Snt gr alltid t hos mig
    Island coolt

Tack Sonja! Det r bra att veta ^^

Sen r det frsts s att folk r olika som tur r Ngon annan kanske hatar smrtter och skulle bli kanonglad ver en pse spnnande rkor Om du planerar att kpa en rkpresent till ngon du knner persoligen s fr du nog fiska lite sjlv om vad som kan passa.
    Island coolt

Tack s mycket Sonja. Urskta att det tog lite tid att svara ^^

Jag kom p vad jag ska kpa och jag inte kan kpa vilken rksort som helst.. Jag har ju fiskat runt och frgat lite. Kanske du har hrt frn Johnny

Kram

Jag tror jag vet vad du menar nu
    Island coolt

+ Svara p mne

Taggar fr det hr mnet

Bokmrken

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg