+ Svara p mne
Resultat 1 till 6 av 6

mne: vill ha krsbrsrkor & crystal red

Ny medlem
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ln
    vstergtland
    Inlgg
    4

Mina rkor

krsbr, blue jelly

Mina snckor

rosa posthorns, sandsncka, pplen

vill ha krsbrsrkor & crystal red

jag sker krsbrsrkor (ca 6st) och crystal red (ca 3st)

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Ln
    Stockholm
    Inlgg
    Mnga

Rkoholist icefudges avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Ln
    Halland
    Inlgg
    1 458

Mina rkor

Crystal red, Crystal black, Rosa snowwhite,Golden, Deep blue tiger- tiger, Blue pearl, Sakura, Gul rka, Amano, Grn rka

Mina snckor

ppelsnckor rosa, lila, bl... rosa posthorn. sandsnckor, anentome helena och tylomenalia sp yellow

Medaljer

kolla under annonser
    att bara ga ETT akvarium r omjligt

Super Moderator Janne Johanssons avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ln
    Skne
    Inlgg
    3 743

Mina rkor

Crystal red, Crystal black, Snowhite, King kong, Red Ruby, Blue Bolt, Pinto,
    Blue Tiger, Black Tiger,Red Tiger, Tangerine tiger, Leopardshrimp, Sakura, Orange Sunkist Sakura, Svart Sakura, Blue Rili, m.m

Mina snckor

Posthorn,Physa, Malaysisk sandsncka

Medaljer

Hej och vlkommen hit.

Ska du ha en rimlig chans att f dina Crystals att trivas br du inte starta upp med mindre n 10 st. De blir grna skygga om de r fr f.

Ny medlem
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ln
    vstergtland
    Inlgg
    4

Mina rkor

krsbr, blue jelly

Mina snckor

Citat Ursprungligen postat av Janne Johansson Visa inlgg
    Hej och vlkommen hit.

Ska du ha en rimlig chans att f dina Crystals att trivas br du inte starta upp med mindre n 10 st. De blir grna skygga om de r fr f.
    aa ja vet
    men jag kpte 2 krsbr frst sen blev det en till men den dog efter en dag och jag hade inte tid att ka till djuraffren o sga till s det blev s att min mamma gjorde det o d blev det ju sklart fel rka ven om jag sa massa gnger och visa hur den sg ut och s ;P
    men den har vart dr snart en vecka och den trivs!
    ska kpa nggra kompisar till bde crystalen och till krsbren men p den djuraffren jag kper p kostar dom 39 kr st,vill inte lgga fr mycket pengar p just rkor men ngon till ska det bli!

skulle kpt av en hr men mamma litar inte p att jag ska f hem dom,s blir kanske inte ntt

Rkoholist icefudges avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Ln
    Halland
    Inlgg
    1 458

Mina rkor

Crystal red, Crystal black, Rosa snowwhite,Golden, Deep blue tiger- tiger, Blue pearl, Sakura, Gul rka, Amano, Grn rka

Mina snckor

ppelsnckor rosa, lila, bl... rosa posthorn. sandsnckor, anentome helena och tylomenalia sp yellow

Medaljer

du kan hlsa din kra mor att alla annonser som ligger ute hr r serisa folk handlar av varandra till hger och vnster utan problem men ska du kpa rkor s kostar det ju lite i frakt med... frakten r frn 60:- till 100:- beroende p vem man handlar av och om det r med heatpack eller inte... men hoppas du fr tag i det du sker
    att bara ga ETT akvarium r omjligt

Ny medlem
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ln
    vstergtland
    Inlgg
    4

Mina rkor

krsbr, blue jelly

Mina snckor

Citat Ursprungligen postat av icefudge Visa inlgg
    du kan hlsa din kra mor att alla annonser som ligger ute hr r serisa folk handlar av varandra till hger och vnster utan problem men ska du kpa rkor s kostar det ju lite i frakt med... frakten r frn 60:- till 100:- beroende p vem man handlar av och om det r med heatpack eller inte... men hoppas du fr tag i det du sker
    haha okej det ska ja tack

+ Svara p mne

Taggar fr det hr mnet

Bokmrken

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg