Halloj Redbee!
Vi på Aquantastic tänker genomföra ett samköp gällande Zolux Nanolife 30 liters kuber för att få ner priset!
Målet är minst 10st och priset ligger just nu på 495kr/st.
zolux nanolife 30.jpg
Kuberna är sprillans nya och levereras med följande:
- 11w lågenergi belysning
- 400L/h filter
- Täckglas
- Okrossbar doppvärmare på 20w
Måtten på kuben är: 290x290x350 mm
Avhämtning i Örebro. Dessa kan även skickas med Schenker, väl uppmärkta med "AKTAS" och "GLAS" etiketter men vi lämnar inga garantier. Fraktpriset hamnar på: 120kr per styck.
Deadline för detta är satt till den 15/12 2010 och leveranser börjar på Torsdagen den 16/12.
Skicka gärna ett PM med ditt intresse!![]()
Senast redigerad av Dragge den 2010-12-13 klockan 15:02. Anledning: Bättre pris :)
Can the doppvärmare be regulated to a precise temperatur ?
kitet ser exakt likadant ut som aquaels så jag tror faktiskt du får räkna med att det är samma som i shrimpseten att man man får köpa en lös termostat och koppla på doppvärmaren.
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
De mindre modellerna har fast värde på värmare. Startade själv ett 20 liters för 2 veckor sen. Vet dock inte hur mycket den värmer för att den inte används.
Måste säga att det är väldigt fina akvarium. Bra för räkor då filtret redan är räksäkert då det bara är en filtermatta på insuget plus att det går att strypa vattenflödet riktigt bra om man tycker det är för strömt.
// Joakim
112 liter - L-46, Corydoras habrosus | 25 liter - CR och CB
Kan vara sugen om det blir aktuellt kanske till och med 2 st
Halloj!
Täckglas medföljer självklart!
Vi får se hur det går men målet verkar som det kan bli uppnått iallafall!
Mvh/Mackan
förlåt men det är ett hett ämne man vill ju inte "trasha" för någon. Jag skall iaf handla gör det du medkom o köp!!!!
Ja då måste han ha gått back åp mitt inköpTrodde faktiskt att Aquael var fortfarande ett budget märke i jämnförelse med Zoolux och akvalux då dom har mycket snyggare möbler och lite mer udda kar och design. Men har då totalt fel. Kul att jag kunnat blåsa han på pengar för en gångskull.
![]()
Brukar beställa fiskar då får jag det för inköpspriset men utan garantier och dom måste hämtas direkt när dom kommer till butiken.
Då tar jag tillbaka min påstående att det var dyrt för ett Zolux.
Köpte mina Zolux hos Kent i Nol. Han tog 395 för 20l och nånting under 500 för 30l. Är riktigt nöjd förutom just det med värmaren, fanns det något man kunde köpa till som gjorde den ställbar?
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
Bokmärken