Ja va fanVi har ju trådar på bilder på våra tatueringar på våra djur ja på allt!
Nu får vi slänga upp en seriös tråd med bilder på oss själva tycker jag![]()
Bara o slänga in en bild på digman som pojke kvinna som flicka gift som skild ensam som med många.. alien eller ängel ja bara släng upp
Bifogad fil 3794
Senast redigerad av Majki01 den 2010-12-13 klockan 10:26.
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
Skulle gärna lägga upp en bild på mig där jag såg ut som förr, men efter att ha tappat allt hår i sjukdom så struntar jag i det![]()
Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete
Tycker du ska lägga upp en bild du själv är nöjd med![]()
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
Här är en bild på en Alien som inte kan fota sig själv!
Fast den vanligaste synen är antingen med en svart hatt, eller ett headset
Oa är en toa.jpg
Räkor i alla akvarium - Förena er!
31164_894295358052_28108047_54664076_7256551_n.jpg
här var somras, jag tror inte att min mat var färdiggrillad...
Imse vimse räka simmar runt i lopp
Ner kommer håvet plockar räkan opp
Upp från akvariet o i ett annat sen
Imse vimse räka simmar runt igen
Underbar 2.JPG
Jag innan allt hår föll![]()
Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete
Jag glömde raka mig ett tag!
Alorna: Måste säga att jag tror faktiskt du är en av få som passar även utan hår. Men jag förstår att du saknar det
Stocke: haha du hade väl en bra profilbild på förra forumet som var bra där man ser hur du ser ut nu...tror du hade någon typ av "gubbkeps" på dig
kom fram till att jag inte har några oredigerade bilder på mig liggandes på datorn och en redigerad har jag ju som profilbild här på redbee![]()
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Majki,du har inte någon annan bild,tyckte jag kände igen den,![]()
Maila mig på rickard@asplundsfisk.se så skickar jag en lista på vad jag har att sälja.Kolla in www.asplundsfisk.se
Här är en bild på mig.
Rickardlillla nyckelviken 027.JPG
Maila mig på rickard@asplundsfisk.se så skickar jag en lista på vad jag har att sälja.Kolla in www.asplundsfisk.se
Hm, bilden är tagen i juli i år... Har gått ner några kilon sen dess men har är iaf den osminkad sanningen, hade inget färskt foto av mig sminkad och upppiffad så jag tog denna enkla bild...
Det är min 8-årige son som tog bilderna, det var en skön sommardag och vi var på väg ner till sjön vid mitt hus för att han skulle bada.
Håret är några cm längre nu... Normalt har jag det alltid flätat till vardags men jag hade just tvättat och borstat ut det så jag lät det vara utsläppt ett tag för att torka i solen.
Oj vilket hår du harMen jag antar att du får den kommentaren ofta
![]()
Alorna jag redigerade en bild till dig hoppas det är ok ibland kan jag liksom inte hindra mig själv
alorna.jpg
Tack!
Hihi, jo men det är mest när det är utsläppt...
Folk frågar ibland om det är äkta, om det är mitt hår, osv (det är det)...
Fast sonen brukar tycka att jag ska klippa håret KORT. Antagligen mest för att han avskyr att hitta mina långa hår i badet... Det är ju lätt att man missar något...
Bokmärken