+ Svara p mne
Resultat 1 till 6 av 6

mne: "Rkfrlossning"

I skrivande stund pgr ngot som jag aldrig tidigare har lyckats sett. Min japanhona hller just nu p att slppa ut sina smttingar. SUPERHFTIGT!! Hoppas bara att denna kull klarar sig. Har skaffat ryggscksfilter och yngelmat till smrklingarnas ra

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Inlgg
    Mnga

Administratr
    Reg.datum
    sep 2007
    Ln
    Stockholm
    Inlgg
    1 695

Mina rkor

Opae Ula

Fan vad kul! Du borde spelat in den.
    Den enda gngen jag sett det r nn video uppe p Youtube.
    Men att se det Live skulle vara mycket roligare!

h vad kul. Grattis. Hoppas det blir en massa smrkor nu som klarar sig bra och blir stora och fina.
    Island coolt

Kulkul och grattis Evus

Hoppas de vxer upp och blir stora med.

Mina nyklckta CB o CR ss vimlar runder i karet de med och de r ver allt s jag vgar inte ens gra nytt VB till dem men men blir vl att sno en strumpa frn gumman drhemma och tr p slangen =O)

Jag har gjort s att jag skar till en fyrkant filtermatta och gjorde hl i. Trdde den ver slangnden och sen en rtt lng bit nylonstrumpa ovanp allt som jag satte ihop med ett litet buntband upptill. Det hr gr att vattnet inte fldar s hrt in mot slangen s att rkyngel riskerar att fastna och skadas. Och s smiter dom inte heller. Men kolla alla veck som ev blir p strumpan upptill s inga yngel kilar in dr. Dom r ena sm battingar p att gmma sig och frska flja med till ett nytt kar
    Island coolt

lter som en bra lsning sonja skall jag testa nsta gng, Tack

+ Svara p mne

Bokmrken

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg