Hej på er alla här!!
Jag heter Patrik Hammarlund, är 20 år ung och Bor i en förort i Stockholm som heter Skarpnäck..
Jag är intresserad av fiskar, djur i allmänhet och pokémon..
På min fritid brukar jag mest sitta framför datan eftersom jag varken har jobb, praktik eller studerar, dock så försöker jag umgås med kompisar och så umgås jag en hel del med min kontaktperson som heter Daniel Brodin..
Hemma har jag tre akvarier på, 43l, 240l och 250l.
I det minsta akvariet har jag: åtta boraras brigitae, tre boraras sp: 'south tailand', en killi hane (kommer inte ihåg sort), en microsynodontis, en pygmé gurami (ska troligen tillkomma fler), några körbärsräkor och en dvärgbilbuks fisk..
I 240l karet har jag: en crobia (kommer inte riktigt ihåg artnamnet), en öronål, fyra brown catfish, åtta glasabborrar, en palett ciklidhona (som ska bort),, en siamensis (även den ska ut senare), två chokladmalar och en pleco.. Det ska även tillkomma en regnbågs ormhuvudfisk i karet..
I 250l karet har jag: två apistogramma hongsloi (ska tillkomma en hona till) och tre siamensis (de ska också bort senare).. Det som ska i är: två fjärilfiskar, tre schackbrädes ciklider, c:a tre halvnäbbgäddor av passande art och ett gäng av någon räka som skulle kunna göra sig bra i karet..
Hoppas ni inte tycker det blir för tråkig läsning nu eller att det blev för jobbigt att läsa..
Har ni några frågor så är det bara till att fråga på så ska jag svara så gott jag kan..
MVH// Patrik Hammarlund
Välkommen hit, Patrik![]()
Välkommen![]()
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Pokémon finns i mängder!! Alla på jobbet håller på med det! dom spelar nintendo DS med pokemon dom byter kort osvosv!! Dom tycker det är roligt och jag ser mig själv i dom för några år sedan!!
Välkommen!
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
Kul med lite annan kunskap.
*Nyfiken* Blir inte räkorna uppätna![]()
220L Fisk, mal och Fire&körsbär.......................Kommande filterprojekt
31L Cocoon, Sakura Fisksson ...........................Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
20L IKEA(räk)vas, Sakura avkommor,Paris ........Slimline m filtermatrial+ powerhead
Barnens
56L Platy, Tylos, Posthorn...svängd Hörnfiltermatta+ Eheim compact 300
20L WhitePearl..................Svampfilter+luftpump & AquaFlow60
31L Cocoon CR CB.............Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
Välkommen
Kolla sidan pkmn.se, finns många 20+ där, bl.a dom som gjort sidan![]()
Räkor i alla akvarium - Förena er!
Välkommen hit!
Välkommen!![]()
Välkommen Patrik!![]()
Välkommen hit! Hoppas du ska trivas![]()
Äppelsnäckor + Räkor!
Totalt hopplöst, Vill bara ha mer o mer! Men kul är det =)
Bokmärken