+ Svara på ämne
Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Diverse billeder...

Räka
    Reg.datum
    Mar 2010
    Län
    Danmark

Mina räkor

Taiwan Bee King Kong, Panda, Red Ruby, Red Wine, Blue Bolt
    Mischllinge

Red Bee, SSS, Smileyhead
    Black Bee, SSS, Smileyhead

Dark Blue Tiger OE

Mina snäckor

Posthornsnegle i divers farvevarianter

Medaljer

Diverse billeder...

Her er lige et par billeder fra nogle af mine rejer:

Yellow Fire Neon
    Red Bee TU-linie
    Taiwan Bee, King Kong (fra F1 Mischlinge)

Mit mål for 2011 er følgende:
    At få avlet en god solid stamme op af YF neon igen. Har solgt en del unger her i løbet af efteråret og vinteren. Min stamme på ca. 30 rejer har nu fået sit eget 54L.

Min Red Bee TU linie skal gerne blive større i gradueringerne SS og SSS. Har vel en 3-4 SS og en 6 SSS unger, ca. 2 måneder gamle samt en 3-4 S og 1 SSS hun som er voksne. Vil prøve at avle ren SS og SSS i easy breeding boxe, når de er blevet kønsmodne. Måske få en enkelte eller to K14 ind i stammen også.

Dog er det største mål at få mine Taiwan unger til at blive voksne. Efter at have fået gjort vandet blødere, ser det ud til at Taiwan ungerne bedre kan overleve. Har 1 King kong, som er 6 uger gammel nu samt en 3-4 Taiwan unger på vej, som er omkring 1 uge gammel. Alle er fra f1 x f1 Mischlinge. Så håber at nogle af Taiwan rejerne blive voksne, så jeg selv kan avle f1 rejer.

Desuden er det mit mål at få fat i choladerejen - Chocolate-Shrimp. Har kontakt til en tysker, der skulle få rejen hjem fra Taiwan i næste uge. Håber på at kunne købe unger fra hm i løbet af sommeren 2011. Synes den ser rigtig fin ud :-)
    Bifogade bilder

2. Like Pulcherimas gillade inlägget.
  3. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Behörigheter för att posta