Tips
2011-02-26
Bollmoras Vårauktion
Inlämningstider 09:00- 11:30
Tid för första utrop ca 12:00
Snabbköpet(fasta bordet) öppnar 11.00
Plats: Nyboda skola i Tyresö.
220L Fisk, mal och Fire&körsbär.......................Kommande filterprojekt
31L Cocoon, Sakura Fisksson ...........................Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
20L IKEA(räk)vas, Sakura avkommor,Paris ........Slimline m filtermatrial+ powerhead
Barnens
56L Platy, Tylos, Posthorn...svängd Hörnfiltermatta+ Eheim compact 300
20L WhitePearl..................Svampfilter+luftpump & AquaFlow60
31L Cocoon CR CB.............Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
Vad synd att det inte är i Göteborg och jag gick utan gips, alltid kul med auktioner
!!
Räkor: Körsbär, Rili, White Pearl, Caridina sf bbaulti var. Malaya, Cr och Cb, Purple Zebra, Blue Gelly, M. assamense. Snäckor: Posthorn, rosa, blå. Tylomelania: yellow antenna. Fiskar, Vild guppy, Boraras uropthalmoides, Boraras naevus, Glasblodsfenstera, Pseudomugli gertrudae, Pseudomugil signiferi. Tanganyikaciklider, Altolamprologus compressiceps "Kigoma", Neolamprologus leleupi, Julidochromis dickfeldi, Tropheus moorii ( bärnstensmoorii).
En del räkor brukar finnas.
Jag ska dit och sälja en del dock inga räkor. Tjejen har ganska mycket rosa posthorn så det kommer finnas, antagligen på fasta bordet.
Med vänlig hälsning
Daniel Brodin
Vilka från redbee ska dit?
Med vänlig hälsning
Daniel Brodin
Åååå - rosa posthorn - vill haJag ska försöka att åka dit. Beror på hur jag mår och om jag får hundvakt.
Det är fult att inte ha akvarium.
Jag och Bladet kommer!
Vad kul, då ses vi där!![]()
Med vänlig hälsning
Daniel Brodin
Jag kommer ju åka dit med dig Broddan..![]()
Javisst!
Alltid kul att träffa trevligt folk!![]()
själv klart är vi där och hoppas på att få med oss en polare från dalarna....![]()
Maila mig på rickard@asplundsfisk.se så skickar jag en lista på vad jag har att sälja.Kolla in www.asplundsfisk.se
Jag ska försöka komma dit!
Inom Orienteringen har man en klubbfana som alla samlas vid, ställer matsäcken och snackar/myser.
En enskild sport med mycke sammhörighet.........lite likt Redbee........
Vi får väll ha en Redbee hörna vi kan härja med varandra i
Blir ett miniRedbee träff i träffen.
Ses på auktionen!
220L Fisk, mal och Fire&körsbär.......................Kommande filterprojekt
31L Cocoon, Sakura Fisksson ...........................Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
20L IKEA(räk)vas, Sakura avkommor,Paris ........Slimline m filtermatrial+ powerhead
Barnens
56L Platy, Tylos, Posthorn...svängd Hörnfiltermatta+ Eheim compact 300
20L WhitePearl..................Svampfilter+luftpump & AquaFlow60
31L Cocoon CR CB.............Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
Jag måste tyvärr lämna återbud![]()
Jag har hittat en akvarieställning i Jönköping som vi ska åka och hämta på lördagNu ska det bli akvarier i hela rummet!
Tråkigt att du inte kommer.
Men roligt att du ska skaffa fler akvarium, du får lägga upp någon bild när du fått igång allt.
Bokmärken