bild (1).jpghej nu ber jag om hjälp hitta denna varelse i mitt kar vad är det för något?????bild.jpg
den på gröna bollen
trollslända? Nattslända? Dagslända? nymf så klart!
hur får man en sån då
Det ser faktiskt ut som något sådant ja och jag undrar med hur man får sådana i karen!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
shit det är värsta rovdjuret läste jag tur att det åkte ur räkakvariumet....fan jag som lag i det i fiskynglen karet...nu måste jag leta på odjuret...i i toan med det
220L Fisk, mal och Fire&körsbär.......................Kommande filterprojekt
31L Cocoon, Sakura Fisksson ...........................Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
20L IKEA(räk)vas, Sakura avkommor,Paris ........Slimline m filtermatrial+ powerhead
Barnens
56L Platy, Tylos, Posthorn...svängd Hörnfiltermatta+ Eheim compact 300
20L WhitePearl..................Svampfilter+luftpump & AquaFlow60
31L Cocoon CR CB.............Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
Du Benkert, man sparar väl inte sånna va och hellst inte i yngelkaret, har du tänkt se om det blir en slända av den eller!!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Snäckor:
Vad var de för nåt då egentligen?
*Skönheten sitter i betraktarens ögon*
//mvh Anki//
Någon slags sländnymf som Bernkert tyckte var värd att rädda!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
ha ha ha... skit kul nu kan jag inte få någon ro.... jag visste först ej vad det var så jag fiska upp den och lag i yngelkaret trodde det var en hybrid....känner mig lite dum nu ha ha ha
Kul läsning var det ju i alla fall, har du fått tag på odjuret nu då
!!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
Den borde ju komma fram vad det lider, är väll proppnätt nu när den kommit till himmelriket!!!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
Bokmärken