Brutus är en kille med goda fadersinstinkter och noll katträdsla
Det var aldrig meningen att jag skulle ha honom och han måste nu flytta. Du får honom men infångandet får du sköta själv (60 liter och ändå överlistar han mig). Vill du erbjuda något i byte är det uppskattat, men inget krav.
Finns i centrala Eskilstuna.
Snälla, har ingen plats för honom?
Har du någon akvarieförening i närheten? Min lokala akvarieförening hämtade ett gäng ancistrusar. Jag har lite fullt, har ca 6-7 ancistrusar så hos mig finns det inte plats - möjligtvis sedan när jag startar upp 98-liters. Du kan annars höra med Haninge akvarieförening - de tog mina.
Det är fult att inte ha akvarium.
Vill helst ite ge mig av någonstans med honom med tanke på kylan (promenerar alltid).
OK, men HAF kom hem till mig och hämtade, så kanske kan någon akvarieförening komma o hämta din mal![]()
Man kan lämna in honom hos närmaste djuraffär
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Vill helst ite ge mig ut på 25 minuters promenad i minusgrader (om nu Lustgården tar honom), blir det Arken lär promenaden bli nån timme.
Puttar upp med bild på snyggot
Skulle tagit honom till fiskaffären idag, men det får vänta en vecka.
Dock skänker jag honom hellre till någon av er![]()
Han skulle kunna få plats i min ancistrusflock om du vill, men problemet är avståndet - vi bor för långt ifrån varandra och jag har inte bil. Han är jättesnyggDessutom undrar jag om min nuvarande hanne och din kommer att slåss, eller om dom delar upp reviret?
Vill du att jag ska höra med Haninge akvarieförening om någon där har vägarna förbi Eskilstuna?
Jag har besvarat Jinas pm, men berättar även här att jag fått reda på av HAFs ordförande att risken är mycket stor att två vuxna hanar i ett så pass litet akvarium (bottenyta 70x35 cm) börjar slåss.
kolla med Heeke eller Diväteoxid på Plantswap!
Hej jag är i behov av din mal.. Jag bor centralt i eskilstuna.. maila till mig. .icamannen@gmail.com
Så dyker jag upp med bil.![]()
Älskar lyckliga slut. Håller alla.
Käns som en trend härpå redbee. ...........Fiskar skänkes = mera plats för räkor.......
220L Fisk, mal och Fire&körsbär.......................Kommande filterprojekt
31L Cocoon, Sakura Fisksson ...........................Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
20L IKEA(räk)vas, Sakura avkommor,Paris ........Slimline m filtermatrial+ powerhead
Barnens
56L Platy, Tylos, Posthorn...svängd Hörnfiltermatta+ Eheim compact 300
20L WhitePearl..................Svampfilter+luftpump & AquaFlow60
31L Cocoon CR CB.............Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
Å wow, fantasktiskt.
Nu har Brutus flyttat!![]()
Bokmärken