Ett akvarium önskas köpas, mellan 150-250 l.
Får högst vara 110 cm långt och 50 cm djupt.
Gärna med belysning, bänk behövs ej!![]()
Med vänliga hälsningar
Tomba
Odlar snäckor, räkor och fiskar.
Det är välkommet att höra av sig om det är något ni undrar om jag har att sälja! Kan alltid skrapa fram något
har tyvärr inget kar till salu men VÄLKOMMEN TBXvi har saknat dig på forumet
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Jag håller med, lite tomt utan våran Tomba ju!!!
Räkor: Körsbär, Rili, White Pearl, Caridina sf bbaulti var. Malaya, Cr och Cb, Purple Zebra, Blue Gelly, M. assamense. Snäckor: Posthorn, rosa, blå. Tylomelania: yellow antenna. Fiskar, Vild guppy, Boraras uropthalmoides, Boraras naevus, Glasblodsfenstera, Pseudomugli gertrudae, Pseudomugil signiferi. Tanganyikaciklider, Altolamprologus compressiceps "Kigoma", Neolamprologus leleupi, Julidochromis dickfeldi, Tropheus moorii ( bärnstensmoorii).
Håller med.....![]()
Gillar Killis...har nu Australe i original och Golden.
Utökar mina kar med Galaxy....
hahaha här förväntade jag mig tre svar med folk som ville sälja kar åt mig...Men jag tackar och bockar för de varma orden!
![]()
Med vänliga hälsningar
Tomba
Det är välkommet att höra av sig om det är något ni undrar om jag har att sälja! Kan alltid skrapa fram något
Nene, när du ploppar upp här så är det sensation nu för tiden Tomba och du är väldigt saknad!!!
Räkor: Körsbär, Rili, White Pearl, Caridina sf bbaulti var. Malaya, Cr och Cb, Purple Zebra, Blue Gelly, M. assamense. Snäckor: Posthorn, rosa, blå. Tylomelania: yellow antenna. Fiskar, Vild guppy, Boraras uropthalmoides, Boraras naevus, Glasblodsfenstera, Pseudomugli gertrudae, Pseudomugil signiferi. Tanganyikaciklider, Altolamprologus compressiceps "Kigoma", Neolamprologus leleupi, Julidochromis dickfeldi, Tropheus moorii ( bärnstensmoorii).
hahaha det är för att redbee är så segt på min dator så är inte inne så ofta nu för tiden. Men det är ju kul att höra att man blivit ihågkommen!![]()
Med vänliga hälsningar
Tomba
Bokmärken