Nu har sambon gett med sig och ikväll bär det av till Maristad för att hämta akvarieställning 3*120 liter blir nog två avdelade och ett stort till mina snäcklekare som jag köpte på auktionen i Örebro. Weeeeee bilder kommer inom kort
Om man inte utger sig för att kunna något kan man inte heller bli skyldig när man har fel.
Stort grattis!
Har själv ett sådant... mycket praktiskt!!!
Grattis. hoppas det går bra att få hem dom.
Dammtussar i hörnen är bara änglarnas tofflor,Så var glad när du ser dem.
Grattis, nu väntar vi med spänning på bilder och " vad ska du ha i dom"?![]()
Grattis vad kul![]()
nu är dom hemma men det blir nog lite målning först svarta ramar, svart ställning och svarta bakgrunder jag skall ta lite före bilder när jag börjar kunde inte lasta ur bilen ikväll hade två trötta barn med som ville in i sängen
Om man inte utger sig för att kunna något kan man inte heller bli skyldig när man har fel.
Grattis!
Avundsjuk...nä, så kan det väl inte vara... inte jag inte... hmmm...
Vill också ha fler akvarier. den hobbyn har vilat rätt mycket ett tag nu.
Här kommer lite bilder på hur det ser ut för tillfället, med tejpade plast ramar i fuskträ/grön/bajsbrun färg.
allt detta ingick: 1, 3 stycken innerfilter modell bättre. 2, karen 3*120liter. 3, ställningen, 4, 3 jäger doppvärmare, filtermatta,
samt ramper i samma udda färg som karen, och lite grus.
Allt skall målas svart ramar, ställning, ramper och baksidor.
Det ser mycket lovande ut. De där svarta grejerna som sticker ut på ställningen går att såga av om man vill![]()
jag hade tänk kolla om någon viste om det gick vågade inte riktigt utan råd men nu blir det fogsvansen TACK![]()
då blir det bågfilen![]()
Nu blir det till att gå ut i garaget o putsa lite på karen som sagt det var endel att göra på dom
Bokmärken