det här har ju blivit så populärt. varför nöja sig med 5 kar när man kan ha 18? karen är igång i en butik så jag får vänta ett par veckor tills alla fiskar blivit sålda innan jag hämtar den.
ställningen inhyser 18 st 96 liters kar med innerfilter, ytterfilter, ljus, doppvärmare, sten, rötter, grus sand mm. mm.
nu gäller det bara att komma på vad som ska bo där. har räkor för 6 kar nu men i resten då. hehe
det blev dubbelt upp! 36 kar med ställningar.
Senast redigerad av wotan den 2011-05-05 klockan 18:16.
Kul wotan, du hittar säkert på något att fylla de andra 12 med ska du se
!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Vad kulDu hittar nog säkert nått roligt att fylla karen med
![]()
....Mycke angenäma problem![]()
![]()
220L Fisk, mal och Fire&körsbär.......................Kommande filterprojekt
31L Cocoon, Sakura Fisksson ...........................Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
20L IKEA(räk)vas, Sakura avkommor,Paris ........Slimline m filtermatrial+ powerhead
Barnens
56L Platy, Tylos, Posthorn...svängd Hörnfiltermatta+ Eheim compact 300
20L WhitePearl..................Svampfilter+luftpump & AquaFlow60
31L Cocoon CR CB.............Slimline m filtermaterial + Eheim compact 300
tackar! jo det kommer jag nog att göra. vet inte om jag ska behålla alla än. men det löser sig nog.![]()
Grattis igen! Hoppas att det gick bra när du berättade det för tjejen![]()
saga: det gick bättre än förväntat. - Det kommer inte ett enda akvarium till innanför den här dörren. -Ska nog ha dem på jobbet. - Okej. Bara du inte släpar hem nån skit.
Det går bra om du tar in dem genom fönstret då?![]()
det är nog ingen bra ide. är rätt nöjd över ställningens framtida placering. blir rätt så mycket vatten i lägenheten annars. =)
Vad kulFörresten - klart kaninen ska ha större bur
![]()
Det är fult att inte ha akvarium.
Bokmärken