Hej!
INSTÄLLT på grund av för lite antal utställare
Lördagen den 28:e Maj är det tropikmässa på Slagthuset i Malmö. Det kommer att finnas främst terrariedjur och växter till salu, men även akvariefiskar och diverse insekter mm. Det skulle vara kul om räkhobbyn också var representerad så jag passar här på att puffa lite för mässan.
För de som är intresserade så går det bra att hitta lite mer info på www.tropikmassan.se
mvh Jocke / Tropikmassan
background28570.jpg
Senast redigerad av Janne Johansson den 2011-05-22 klockan 22:48.
vad skall du ha med och sälja?
Om man inte utger sig för att kunna något kan man inte heller bli skyldig när man har fel.
Vad ska du visa upp?![]()
förmodligen så kommer jag att åka ner till skåne och gå på mässa och skulle vilja köpa lite cr och kanske lite annat men jag kan pma när det närmar sig
Om man inte utger sig för att kunna något kan man inte heller bli skyldig när man har fel.
Jag var där förra året
Killisälskapet var där, och jag hittade lite fina cryptocorynes, och så fanns där körsbärsräkor och white pearl...
Så inte jättemycket inom akvaristik då :/
Janne, ska se om jag kan komma så får du ta med lite fina räkor, ska ändå köpa in lite snart![]()
"I don't know what weapons will be used in world war three, but in world war four people will use sticks and stones."
Vi kommer vara på plats![]()
Hade precis tänkt skriva det här. Men du va snabbare. Otroligt tråkigtdet är något jag verkligen ser fram emot varje år
![]()
Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!
tycker också det är tråkigtHoppas att du kommer till Expo syd i Kristianstad som brukar vara i augusti istället Janne
Personliga barnkläder med stil
http://www.amdadesign.blogspot.com
Vad tråkigt, vi hade planerat in mässan![]()
"I don't know what weapons will be used in world war three, but in world war four people will use sticks and stones."
Jag med, tänkte sälja småkryp. Skulle precis kolla om det gick att dyka upp sent från ett tåg när jag fick besked att det inte skulle bli något. Besviken!
Hur är det med Lidköping i början av juli? Brukar det finnas något för oss hos WSHH?
Att det kommer att finnas insekter ser Pinnen till, han har bokat bord.
Tråkigt tråkigt. Jag och Arek som hade pysslat fram två snygga skyltar som Janne skulle ha med på mässan.
photo.jpg
Bokmärken