Får man bjuda på en liten hästfilm på vår förstfödde. http://www.youtube.com/watch?v=MBC7ie05z38
Himmla fin är din förstfödde, jag älskar hästar men har inte ens råd att rida!!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Musiken passar in på honom för han nästan dansar fram!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Snäckor:
Mycket fin gång på honom, kanske bara lite stel i Galoppen?
Hur gammal är han, har ni ridit in honom ännu?
Roligt!
Jag hörde om en kvinna som Klickertränade en häst som blivit sjuk och var tvungen att ha boxvila under en längre period (tror det var nån stans 6-12 månader).
Så för att stimulera hästen så tränade de på olika tricks och använde en klicker som belöningssystem, alltså en sådan som man normalt tränar hundar med.
Ett roligt tips tycker jag om du vill testa![]()
Att han kan verka lite stel i gaolppen kan ju ha den orsaken att han faktiskt inte vuxit färdigt, sen kan ju även hästar få växtvärk!!
Räkor:
Fiskar:
Snäckor:
JA det var därför jag undrade hur gammal han var
För att vara så ung skulle jag gissa att han snarare är ganska rörlig i jämförelse. Han vänder ju superfint!
Gud va fin han va. väldigt fina steg i traven. fast tycker alla dina hästar är vackra. har tittat på din hemsida. gud vilka fin hästar.![]()
Dammtussar i hörnen är bara änglarnas tofflor,Så var glad när du ser dem.
Väldigt fin film
Och man blir ju glad att se djuren friska, och det ser ju ut som de stortrivs!
Bokmärken