Nu har jag varit i kontakt med mannen som snusar. Han har flera tomma snusdosor som kan avhämtas hos honom i Brandbergen i Haninge kommun eller skickas mot ersättning för porto.
Snusdosorna är lämpliga att skicka små snäckor i om de omlindas med fuktig vadd, bomull eller filtervadd - filtervadd lär vara bäst.
Snusdosorna bör sköljas ur innan snäckorna läggs i.
Pm:a mig om du behöver snusdosor så vidarebefordrar jag mannens kontaktuppgifter.
Det är fult att inte ha akvarium.
Snällt av dig som ger denna möjlighet till människor som inte har snusande vänner!![]()
För lite vatten, för lite tid, för många önskemål
Ja det är det verkligen och samtidigt lite roligt "Snusdosor bortskänkes mot portokostnad"!!
Diska ur snusdosorna ordentligt med diskmedel innan ni använder dem bara, dom är kanonbra att skicka mindre snäckor i!!!
Jag gick och plockade upp snusdosor jag hittade ute som folk slängt på marken, jag kände mej verkligen lite dum när jag snabbt plockade upp dosan och föpassade den ner i väskan![]()
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Jag har kört mina i diskmaskinen
Haha vilken syn!!!
Det var nog en och annan som trodde att jag var ämnad för dårhuset, det är inte så många som samlar på tomma snusdosor, det är ju ingen pant på demNu mera så får jag snusdosor när jag behöver så jag behöver inte plocka snusdosor längre, men gud vad dum jag kände mej när jag blixtsnabbt plockade upp den där dosan och hoppades ingen såg mej
!!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
"mannen som snusar" Finns det bara en?![]()
haha snusdosor? Va skoj att skänka! Tja...Här hemma har vi 2 eller fler tomma dosor om dagen om någon vill ha![]()
Jag har 75 st kvarFick 89 st av en polare. Helt sjukt
![]()
Haha jag får också av vänner nu, helt perfekta! Helt i plast och när man lyckats ta av allt papper blir de nästan snygga (gråa!)!
Hmmm - det var tydligen ingen brist på snusdosor - har sagt det till den snusande mannenPerfekt med en snusdosa helt i plast
![]()
Det är fult att inte ha akvarium.
Bokmärken