Mitt 60L kökskar som jag försöker få att se så naturligt ut som möjligt, doppvärmaren kommer att försvinna bakom Rotala rotundifolian när den växt till sej lite då den är nyplanterad.
P6020048.jpg
Räkor: Körsbär, Rili, White Pearl, Caridina sf bbaulti var. Malaya, Cr och Cb, Purple Zebra, Blue Gelly, M. assamense. Snäckor: Posthorn, rosa, blå. Tylomelania: yellow antenna. Fiskar, Vild guppy, Boraras uropthalmoides, Boraras naevus, Glasblodsfenstera, Pseudomugli gertrudae, Pseudomugil signiferi. Tanganyikaciklider, Altolamprologus compressiceps "Kigoma", Neolamprologus leleupi, Julidochromis dickfeldi, Tropheus moorii ( bärnstensmoorii).
Snyggt!
Håller med dig om att man helst vill försöka dölja doppvärmare, filter etc så mycket som möjligt. Vad har du i karet?
Super snyggt och det ser verkligen naturligt ut! Imponerade! Bra jobbat!![]()
behövs en doppvärmare vid denna årstiden, undrar bara
SnyggtJa, vilka bor där?
![]()
Det är fult att inte ha akvarium.
Vilka som bor därjo det är mina Körsbär special, 6 små vita Äppelsnäckor och 2 ancistrusar
!!
Räkor: Körsbär, Rili, White Pearl, Caridina sf bbaulti var. Malaya, Cr och Cb, Purple Zebra, Blue Gelly, M. assamense. Snäckor: Posthorn, rosa, blå. Tylomelania: yellow antenna. Fiskar, Vild guppy, Boraras uropthalmoides, Boraras naevus, Glasblodsfenstera, Pseudomugli gertrudae, Pseudomugil signiferi. Tanganyikaciklider, Altolamprologus compressiceps "Kigoma", Neolamprologus leleupi, Julidochromis dickfeldi, Tropheus moorii ( bärnstensmoorii).
Bokmärken