+ Svara på ämne
Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Takashi Amano i Hannover - 28.1. 2012

Takashi Amano i Hannover - 28.1. 2012

Takashi Amano will be at "The Art of the Planted Aquarium" that is part of the Heimtiermesse 2012 in Hannover, Tyskland.

More information soon.

P.S. During the Heimtiermesse 2012 there is also the 4th International Shrimp Championship.
    Vänligen skicka mig inte några affärsrelaterade frågor via PM. Om du har en fråga angående Pimp your Shrimps produkter, skicka ett mail till info@pimpyourshrimp.com. Tack.

www.pimpyourshrimp.com
    http://www.crustahunter.com

Mina räkor: CR, CB, Panda, Blue Bolt, King Kong, Red Ruby, Red Wine, Amano, Atya gabonensis, C. Matano, White Orchid, Atyoida pilipes, Tibees, A. moluccensis, C.spinata, C. longidigita,

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Administratör Johnny Wongs avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Län
    Stockholm

Mina räkor

Red bee, Black Bee

Mina snäckor

Rosa Posthorn

Oh wow.... nu blev man ju sugen

Räka Kenzos avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Län
    Västra Götaland

Mina räkor

RR, Panda, Red Wine
    Snow White/Rosa
    CR/CB SSS, SS, S+, S
    Braviata

Hej,
    Funderar starkt på åka till mæssan i Hannover. Undrar om någon vet om man kan køpa væxter och rækor dær? Någon annan från Redbee som skall dit?
    MVH Kenzo

Räkmeister Sanna Karlssons avatar
    Reg.datum
    Jan 2010
    Län
    Uppsala

Mina räkor

Caridina cf. cantonensis:
    Tiger, blå tiger, deep blue tiger, blueberry orange eyed tiger
    Crystal red grad a-c, s,ss,sss, crystal black grad a-c, s,ss,sss
    Redruby, kingkong, många varianter + blue shadow, Blue bolt

Caridina cf. babuti:
    var. green

Neocaridina heteropoda:
    Var. red: körsbär, sakura, rilli
    Var. yellow: gula, gul neon fire stripe
    Var. orange, rilli

Neocaridina palmata:
    Var. white - white pearl
    Var. blue - blue pearl

Mina snäckor

Rosa och blå posthorn, malaysiska sandsnäckor, physor,

Medaljer

Jag ska åka med Jen
    Att bara ha en sort är omöjligt!
    https://sites.google.com/site/sannashrimpfarm/home

Räka Kenzos avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Län
    Västra Götaland

Mina räkor

RR, Panda, Red Wine
    Snow White/Rosa
    CR/CB SSS, SS, S+, S
    Braviata

Citat Ursprungligen postat av Sanna Karlsson Visa inlägg
    Jag ska åka med Jen
    NIce, då ses vi dær nere

You can buy yourself out of any money there :-) There are lots of plants and fish and räkor and snäckor and aquariums and all tillbehör to buy....
    Vänligen skicka mig inte några affärsrelaterade frågor via PM. Om du har en fråga angående Pimp your Shrimps produkter, skicka ett mail till info@pimpyourshrimp.com. Tack.

www.pimpyourshrimp.com

Mina räkor: CR, CB, Panda, Blue Bolt, King Kong, Red Ruby, Red Wine, Amano, Atya gabonensis, C. Matano, White Orchid, Atyoida pilipes, Tibees, A. moluccensis, C.spinata, C. longidigita,

Räka Kenzos avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Län
    Västra Götaland

Mina räkor

RR, Panda, Red Wine
    Snow White/Rosa
    CR/CB SSS, SS, S+, S
    Braviata

Citat Ursprungligen postat av JenL Visa inlägg
    You can buy yourself out of any money there :-) There are lots of plants and fish and räkor and snäckor and aquariums and all tillbehör to buy....
    Bäst och ta med sig lite mer pengar än planerat

Hej,
    Ganska många dagar kvar men lika bra att planera resan så det blir lyckat.

Några frågar till er som har varit på mässan i Hannover J

Vilka dagar är det bäst och besöka?
    Finns det annat än mässan som man kan besöka i Hannover ”för tjejens skull”
    Var kan man hitta lite mer info om mässan?
    När är det auktion på visnings räkorna och hur funkar det?

Hade varit trevligt och träffat några Redbee medlemmar på mässan över en fika eller öl

1. I would say the best days are Saturday and Sunday. If you stay until the end on Sunday you can make remarkable bargains. Usually they sell all the utställningsakvarier at the end. You can get big aquariums (Last year the Aquascape aquariums, 200l, JUWEL, with filters and cupboard were sold for ca. 1000 SEK. The Dennerle Cubes were sold for €20 (with filters and lights)) Also they usually sell off all animals (räkor, fish, snäckor, etc.) for 50% off the normal price.

2.
    Fear not, your girl will be in heaven :-) At the same time as the Heimtiermesse there are a few other mässa. Since with the entry fee for the Heimtiermesse you also pay the entry fee for them, you can wander over the enormous area and look at whatever you want.
    - ABF mässa: Fritids - och Köpsmässa. Over 900 utställare. Fritid, Trädgård, Turistik, Sport, Caravan - och Camping, Vattensport, bilar. This is shopping heaven for women Otherwise you can go to downtown Hannover and shop there.

3. Websidan Heimtiermesse Hannover (på tyska): http://www.heimtiermesse-hannover.de/ More information will come up in January.
    Art of the Planted Aquarium websida (also in english): http://www.planted-aquarium.de/
    4th International Shrimp Championship: http://www.garnelenchampionat.de/guidelines/

4.
    Auction
    The auction will take place on 29 January 2012. Exhibitors will receive a free exhibition catalogue for this; visitors can obtain the catalogue in return for a small contribution. The shrimp auctioned must be paid for in cash immediately. Once the auction is over, shrimp purchased in the auction will be packaged by our helpers in a watertight bag and in an additional thermo-bag if required. In view of the cool seasonal temperatures, purchasers should also make their own arrangements for thermal protection when transporting the shrimp.

It is very simple: Everyone gets together in a corner of the competition area. You have beforehand looked at the shrimp you want to try and buy and written down what aquarium number they are in. Then we have an auctionator who goes down the list. He will tell the aquarium number, what shrimps are in there, how many and then suggest a starting price. Say €10. Then you just need to raise your hand and make your offer. You can make real bargains here too. If you win, you give your name and after the auction you go and pay and then get your räkor at the end of the day.

5. Sanna and I will be there. We will wear the Redbee tröjor.

www.pimpyourshrimp.com

Räka Kenzos avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Län
    Västra Götaland

Mina räkor

RR, Panda, Red Wine
    Snow White/Rosa
    CR/CB SSS, SS, S+, S
    Braviata

Thank you JenL,
    It sounds very great
    I was going to fly to Hannover, but i has to consider if its better to take the car.
    If I see two girls with redbee shirt's, I know who it is

Räka Kenzos avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Län
    Västra Götaland

Mina räkor

RR, Panda, Red Wine
    Snow White/Rosa
    CR/CB SSS, SS, S+, S
    Braviata

Nu har man bokat hotel . Ramada Hotel Europa blev det. Frågan om man skall åka bil eller flyg

Important: Seat Reservations !!!

http://www.ada-germany.de/

(Sanna, I booked a seat for you as well )

Messe Hannover / Germany
    Saturday, January 28 2012

11:00 - Travel Lecture
    16:00 - Live Workshop
    Senast redigerad av JenL den 2012-01-14 klockan 19:24.

www.pimpyourshrimp.com

Räka Kenzos avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Län
    Västra Götaland

Mina räkor

RR, Panda, Red Wine
    Snow White/Rosa
    CR/CB SSS, SS, S+, S
    Braviata

Har också bokat platser
    Tack...