+ Svara på ämne
Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Zooplus

Zooplus

Namn: Zooplus
    Länk: www.zooplus.dk
    Beskrivning: Dansk webbutik som säljer till hela Europa.

Bestællde två kar hem från zooplus.dk men den finns i hela europa och dom skickar till sverige också,bestæller man øver 299.-kr ær portot gratis

Det ena dennerle karet var trasigt,dom var lite sena om att svara på mailet,men blev uppringd efter jag skickat bilder till dom,och fick DSC00321 (800x600).jpg
    behålla allt tlbh (det var complete plus jag bestællde) dom skickar bara ett nytt complete plus.

tog tre dagar från Tyskland till DK

DSC00319 (800x600) (800x600).jpg

2. Like neyobi gillade inlägget.
  3. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Guldräka noobs avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Län
    Skaraborg

Mina räkor

Crystal Red S-SS,Golden, Körsbär->Sakura, Bluepearl, Grön räka, Tiger, Sunkissed orange sakura, Rilli

Mina snäckor

Gulaäpplen, Anetome Helena, Röda, Blå och Rosa Posthorn

Mina krabbor

Macrocheira kaempferi
    en länk vore ju inte fel
    Om man inte utger sig för att kunna något kan man inte heller bli skyldig när man har fel.

Guldräka Marcuss avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Län
    Blekinge

Citat Ursprungligen postat av noob Visa inlägg
    en länk vore ju inte fel
    http://www.zooplus.dk/

Räkguru Peckoltias avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Län
    Västra Götaland

Sorgligt men det kan gå så när det skickas, tycker också tråden hamnat på fel ställe, den borde vara på diskusionforumet och inte här
    Bra att dom skickar ett nytt till dej det visar att de är seriösa
    Räkor:
    Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.

Fiskar:
    Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.

Snäckor:
    Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.

Zooplus tillhör utan tvekan en av världens bästa Internet butik till akvaristik. Köper man akvarie på Internet så får man tycker jag skylla sig själv om det inte är helt, hade jag varit affären hade jag inte skickat nytt. Skriva också att om man vill ha akvariena utan för landet dom har sitt lager i, så ansvarar dom inte för post transporten. Vilket man förstår.

Du har mycket tur att ens få tillhöra en av dom få som faktiskt får ett nytt kar skickat

---
    - Skickat med Tapatalk
    Gud gjorde inte gräset grönare på andra sidan!
    Det är bara grannen som sköter gräsmattan bättre än vad du själv gör!

Citat Ursprungligen postat av Majki01 Visa inlägg
    Zooplus tillhör utan tvekan en av världens bästa Internet butik till akvaristik. Köper man akvarie på Internet så får man tycker jag skylla sig själv om det inte är helt, hade jag varit affären hade jag inte skickat nytt. Skriva också att om man vill ha akvariena utan för landet dom har sitt lager i, så ansvarar dom inte för post transporten. Vilket man förstår.

Du har mycket tur att ens få tillhöra en av dom få som faktiskt får ett nytt kar skickat

---
    - Skickat med Tapatalk
    Jo,visst får man skylla sig sjælv om man får ett akvarium skickat utan att affæren inte ger nån garanti på att varorna ær hela,men nu ger zooplus garanti på att varorna ska vara hela vid mottagande,så helt tur har jag inte men det var bara min rættighet som konsument,och jag har bestællt øver 15 kar olika stællen på internet och ALLA har den garanti,vet inte vart du har handlat utan garanti ?

Fick mitt nya Dennerle complete plus 30 liters idag med allt tlbh. och en pose fluval ebi soil på 4 kg som gåva och det var helt denna gången

Guldräka Pia.Ls avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Län
    Kronoberg

Sådanna presenter är ju inte fy skam
    Ser fram emot fototråden med uppstart av karet.
    Fin service från köpstället att skicka nytt.
    Mvh Pia

Räka
    Reg.datum
    dec 2007
    Län
    Sverige

Mina räkor

Körsbär

Bra att det ordnande sig för dig johnny! Tycker om ett företag säljer akvarium och skickar oavsett om det är inom landet eller till andra länder så är det företagets ansvar om det går sönder under själva transporten. Men som sagt bra att det löst sig i ditt fall.

Citat Ursprungligen postat av luddeg Visa inlägg
    Bra att det ordnande sig för dig johnny! Tycker om ett företag säljer akvarium och skickar oavsett om det är inom landet eller till andra länder så är det företagets ansvar om det går sönder under själva transporten. Men som sagt bra att det löst sig i ditt fall.

Tack Ludde och som alltid helt och hållet øverens

Citat Ursprungligen postat av Pia.L Visa inlägg
    Sådanna presenter är ju inte fy skam
    Ser fram emot fototråden med uppstart av karet.
    Fin service från köpstället att skicka nytt.
    Mvh Pia
    Dom nya karen ska anvændas till lite olika projekt,och æven ett dennerle marinus ær inkøpt inte så mycket att fota

Räkyngel
    Reg.datum
    nov 2013
    Län
    Älvsborg

Mina räkor

Blue jelly
    Blueberry tiger (oe) Tysk import
    Royal Blue Tiger OE Tysk import
    Depp blue tiger (oe)
    Körsbär
    Red Sakura
    Tiger

Mina snäckor

Malaysisk sandsnäcka vita & svarta

Beställde en Fluval 406 för 1299:-, tog 2 dagar att få den hem till dörren från Holland.
    Tänk på att använda en alternativ leveransadress, om ni inte kan vara hemma vardagar.

Jag är en mycket nöjd kund både gällande pris och tid.

Kan med rekommendera Zooplus och jag köper via dk.
    Jämför gärna, com, dk och se priser innan order, det kan skilja mkt. (samt valutakursen)
    Fraktfritt har dom dock inte längre, men relativt låga fraktpriser så man överlever ändå.

+ Svara på ämne

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg