Jag har lite blå postisar över som är redo att ta städtjänst i nya akvarierDe är några veckor gamla och fortfarande fläckiga i skalet. Efter fina vuxna som är vackert gråblå i skalen med mörkt lilaröda kroppar. Min kamera är skrattretande dålig men kan försöka ta bild om det är någon som vill se.
10kr styck + porto 39kr (skickar med Postens "Brev Skicka Lätt": http://www.posten.se/c/brev_skicka_latt)
Jag skickar alltid med några extra snäckor och emballaget står jag för
MVH, Kristina
Hej,
jag skickade ett gäng förra veckan och det gick bra, alla levde. Just nu är det så milt väder att det inte bör vara ett problem, speciellt eftersom de aldrig ligger ute.
Jag kan kolla hur många jag har när jag kommer hem från jobbet, hur många är du intresserad av?
MVH, Kristina
Jag skickar pm till dig Janne.
Fick precis hem de 3 snäckor jag beställt (+ 3 extra), de var mycket väl förpackade och alla tittade fram ur skalen inom 5 min.
Smidig affär med trevlig försäljare, rekommenderas varmt
IMAG0435.jpg
Edit: Lagt till en bild, tagen med mobilkamera så gör inte färgerna total rättvisa
Senast redigerad av Delana den 2011-12-20 klockan 15:22.
Vad skönt att de kom fram och var pigga! Tack själv för affären och hoppas du får en fin julhelg ^^
Tack detsamma!![]()
Tack för fina och välmående snäckor.
/Marcus
Skönt att de inte blev försenade! Tack igen!
Hej!
Jag skulle vilja köpa 10st om du har kvar.
Mvh
/Daniel
jag skulle vilja köpa 10st snäckor oxå
skicka pm om det finns kvar
Hej,
jag kommer inte att kunna skicka några nästa vecka, men jag hör av mig när jag kommer hem!
MVH, Kristina
Bokmärken