+ Svara på ämne
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 3 4 5
Resultat 61 till 63 av 63

Ämne: TÄVLING på ShrimpAuction.com

Superräka meduarts avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Län
    Skåne

Mina räkor

Pure Red Line
    King Kong
    BlueBolt
    F1
    Snow White

Citat Ursprungligen postat av klon Visa inlägg
    Nu vill jag faktiskt försvara auktionen lite. (Jag känner inte människorna bakom). Visst, jag kan hålla med, det drog ut på tiden väldigt. Det började kännas som att folk aldrig skulle ge upp helt, men då undrar man ju också varför folk hängde i så länge... Jo, man hade ju chans att vinna något GRATIS!!! En normal budgivning på den sidan skulle ju aldrig hålla på så länge, då folk inte är beredda på att ge hur mycket som helst för en räka eller snäcka mm. Saken var ju den att man här inte bjöd med sina egna pengar, utan man kunde bjuda hur mycket som helst. I vanliga fall så stoppas man ju av sin egen plånbok (och dess innehåll). Detta var ju ett sätt, antar jag i alla fall, att folk skulle hitta denna sida och se hur det går till där. Jag, personligen, har faktiskt hittat en sida som jag kan tänka mig att gå in på lite då och då (även om jag inte handlar särskillt ofta). (De har ju även saker till "fast pris" där - då behöver man inte buda).

Förlåt det långa inlägget - å jag förstår att många blev irriterade, men detta var ju en särskild budgivning där det var gratis att delta. Låt inte det förstöra för de andra auktionerna på denna sida. Ha nu en trevlig helg allihop.

Tack för de varma orden

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Räka
    Reg.datum
    feb 2012
    Län
    skåne

Citat Ursprungligen postat av AnetteJ.T Visa inlägg
    Fast allvarligt, vi snackade inte om några minuter, det var iaf minst 8 h som du höll kvar alla som ville deltaga och vinna.
    Skall eg inte bry mig eftersom jag inte ens var med, men tycker att många borde känna sig lurade då jag själv hade gjort det.
    Glad its not just me that wasnt impressed Anette. Its completely ridiculous that they expected people to sit by their pcs and mobiles and bid for 8 hours. In my opinion its not worth it for 50 free shrimp let alone 5

Superräka meduarts avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Län
    Skåne

Mina räkor

Pure Red Line
    King Kong
    BlueBolt
    F1
    Snow White

Citat Ursprungligen postat av nano66 Visa inlägg
    Glad its not just me that wasnt impressed Anette. Its completely ridiculous that they expected people to sit by their pcs and mobiles and bid for 8 hours. In my opinion its not worth it for 50 free shrimp let alone 5

That is how you feel, you are free to feel and think exactly what you want. Thank you for your criticism

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg