Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: kongo tetra

kongo tetra

fem kongo tetror,blivit för stora i mitt plant kar.skulle vilja byta dem mot mindre guppy eller endlers guppy, ev. platy, räkor
    två stora hannar o tre honor leker då o då- kongo tetror
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Senast redigerad av jagoda123 den 2012-12-09 klockan 23:47. Anledning: bild

2. # ADS
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Citat Ursprungligen postat av jagoda123 Visa inlägg
    fem kongo tetror,blivit för stora i mitt plant kar.skulle vilja byta dem mot mindre guppy eller endlers guppy, ev. platy, räkor
    två stora hannar o tre honor leker då o då- kongo tetror

tjena...hur stora är dom?

jag har en del platy och även en massa platy yngel om det är intressant?

Superräka camaróns avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Län
    Kronoberg
    Blogginlägg
    1
    visa gärna bilder på de du säljer så köpare och eventuella ser vore tacksamt

MCv

Jag är intresserad. Dock skulle jag vilja se bild på de. Jag har tyvärr inget att byta mot men köper de gärna. Bor i Kävlinge.

Finns dom kvar?

Jag var inne i HBG idag och kollade på hans Kongo tetror och kan garantera att dom är fina, dom tom lekte för fullt när jag var där!

Thaifighter

Citat Ursprungligen postat av thaifighter Visa inlägg
    Jag var inne i HBG idag och kollade på hans Kongo tetror och kan garantera att dom är fina, dom tom lekte för fullt när jag var där!

Thaifighter
    Hej jag är intresserad. Jag har några gravida guppysar som vi kan byta, två damer som är på smällen, det lär bli ynglar snart Hur funkar kongotetror med andra fiskar? Jag har platysar och neontetror och en mal och mina guppysar.. Tror du att det skulle funka? Jag finns i Rågsved/Stockholm

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •