Nu finns det åter gula räkor till salu :-)
Som rubriken antyder ger denna stam extremt gula avkommor, men även en hel del neon stripe också, se bilderna.
25:-/st och ersätter givetvis ev döda räkor vid leverans.
Skickas med breathingbag och isolerad låda. 80:- i frakt med posten. Eller så går det fint att hämta dom i Landskrona.
ImageUploadedByTapatalk1368451578.931247.jpg
ImageUploadedByTapatalk1368451604.649723.jpg
Senast redigerad av skuggan den 2018-01-14 klockan 12:51. Anledning: bumpad annons
Jag är intresserad av att köpa 20st Skuggan!
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Skickade pm i stället![]()
Räkor:
Körsbär,Rili, SW, Golden, Panda, Blue Bolt, Panda Blue shaded, Whinered Panda, King Kong och Red Ruby.
Fiskar:
Endler Blue Star, Guppy i olika färgvarianter.
Snäckor:
Posthorn blå, "guld", sandsnäckor ljusa med teckning och begegrå.
Har du 10st neon stripe så är jag intresserad.
Har bara honor med stripe och inte så bra som dina "stripes".
Mina fiskar: Galaxy rasboror (ca 60 st), guld ancistrusar (10-15st vuxna 100 tals yngel) vanliga ancistrusar (7)
Corydoras aenaeus, C. paleatus, Guppy hanarna byter färg från orange till gul, Guldfiskar.
Du verkar ha bättre anlag bland dina än de jag har, mina har betydligt sämre tunnare och svagare stripes.
Du har PM!
Mina fiskar: Galaxy rasboror (ca 60 st), guld ancistrusar (10-15st vuxna 100 tals yngel) vanliga ancistrusar (7)
Corydoras aenaeus, C. paleatus, Guppy hanarna byter färg från orange till gul, Guldfiskar.
I dag kom mina nya kompisar i gott skick.
Tack så mycket.
Hämtade 5st jättesnygga gula tjejer hos skuggan idag. Tack för titten bland alla akvarium![]()
Så, då har alla räkor gått iväg idag med postens skicka lätt, har ni som beställt mot förmodan inte redan fått ett spårbart kollinummer i er e-postlåda så kontakta mig så får ni det. Dom dyker upp imorgon hos er.
Bokmärken