+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Räkor köpes

Wink Räkor köpes

Ja, jag har varit intresserad av räkor ett bra tag nu och har funderat på att skaffa några räkor med häftiga färger, typ blå och svart och så där. De behöver såklart inte vara helblå eller helsvarta, de mesta är av intresse.

Jag har ett akvarium med guppys och kardinaltetror men ska imorgon iväg och köpa ett nytt akvarium. har inte bestämt mig på storleken än men det kommer bli något mellan 70 och 125 liter. Där i hade jag tänkt ha räkor och guppys.
    Jag finns i Örebro, men om det går att skicka räkor till mig så fungerar det också. Förutsatt att personen som skickar dom vidtar alla åtgärder för att räkorna ska ha det bra på färden!

Så om du har ovanliga räkor med häftiga färger till salu så är det bara att hojta! =)

mvh Jenny

2. #1.5
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Räkrom
    Reg.datum
    aug 2013
    Län
    Östergötland

Citat Ursprungligen postat av JennyNorgren Visa inlägg
    Ja, jag har varit intresserad av räkor ett bra tag nu och har funderat på att skaffa några räkor med häftiga färger, typ blå och svart och så där. De behöver såklart inte vara helblå eller helsvarta, de mesta är av intresse.

Jag har ett akvarium med guppys och kardinaltetror men ska imorgon iväg och köpa ett nytt akvarium. har inte bestämt mig på storleken än men det kommer bli något mellan 70 och 125 liter. Där i hade jag tänkt ha räkor och guppys.
    Jag finns i Örebro, men om det går att skicka räkor till mig så fungerar det också. Förutsatt att personen som skickar dom vidtar alla åtgärder för att räkorna ska ha det bra på färden!

Så om du har ovanliga räkor med häftiga färger till salu så är det bara att hojta! =)

mvh Jenny
    Hej Jenny!
    Rekommenderar dig att ta kontakt med Barbanan och kolla om han har kvar av sin mix.
    Då får du fina räkor i massor med häftiga färger!

http://www.redbee.se/showthread.php/...ue-jelly-Cross

mvh
    Ulrika
    Senast redigerad av Lysa den 2013-09-25 klockan 06:43. Anledning: felstavning

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg