Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Vivarium MK 3

Vivarium MK 3

föra veckan så var jag och köppte ett nyt kar secon hand och har spendera helgen med att stära ut det. Det var massa in torkade alger och sen så fick jag skrapa bort massa lim från en bakgrund som dom hade gega på. Det är ett litet 60L kar som kommer att in redas med Epiweb, i veckan kommer jag nog att handla lite olika växter som ska planteras i det.

jag vet dock inte riktigt än hur jag kommer att designa det, men jag har ett par ider i huvet. men innan jag börja lima in glas och andra roliga saker så vill jag först måta ut hur mycket plats min epi kommer att ta. Jag vet dock inte vilka krabbor som kommer att få do där än. Blir antigen dom jag redan har eller vampyr krabbor se vad som händer.

Jag håller även på att måta ut en hylla som jag ska bygga för att kunna rada upp dom i mitt rum vill ha plats för båda karen sen kommer jag att göra ett skåp under den för att kunna stäla undan all mat och andra bra att ha saker som man inte vill vissa för alla som kommer in.

det är lite av jag håller på med just nu, hoppas bara jag inte blir super förkyld nu.

2. # ADS
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

men innan jag börja lima in glas och andra roliga saker så vill jag först måta ut hur mycket plats min epi kommer att ta.
    We offer best quality testking's pmp test papers and test-king ielts dumps materials. You can get our 100% guaranteed questions Frenchpod101 to help you in passing the real exam. surfacelanguages

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •