Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Riktigt röda posthorn

Exclamation Riktigt röda posthorn

Önskar riktigt röda posthornssnäckor, omgående. Har du fint gula så får du gärna skicka en bild, är dock endast aktuellt om jag inte får tag på röda inom rimlig tid. Posta bild här eller skicka bild på PM.

Tack på förhand!

2. # ADS
    Bot
    Reg.datum
    2010
    Län
    Stockholm

Ingen? Har PM:at folk med gamla annonser här utan svar. Puttar lite, någon borde kunna avvara 10-15st? Har hittat rosa och bruna, men vill ha riktigt röda...

Räka
    Reg.datum
    feb 2014
    Län
    Västmanland
    Blogginlägg
    1
    Citat Ursprungligen postat av Lottis Visa inlägg
    Önskar riktigt röda posthornssnäckor, omgående. Har du fint gula så får du gärna skicka en bild, är dock endast aktuellt om jag inte får tag på röda inom rimlig tid. Posta bild här eller skicka bild på PM.

Tack på förhand!
    Jag maila dig några dagar sedan. Finns också på redbee annons med röda snäckor

Mvh
    Ana

Ja, tack för ditt mail. Jag har avvaktat med att svara för jag hoppades få lite besked först. Dina är så pass bruna att jag hade hoppats på att få tag på rödare i första hand. Det blir en lång tids urvalsodling på dina innan jag har vad jag hade tänkt. Jag är i valet och kvalet om jag skulle tacka ja till dina och hoppas att jag kan få upp färgen, eller om jag ska hoppa på en helt annan färgskala i karet. Jag återkommer inom några dagar med besked till dig, tack för ditt svar!

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •